کد مطلب: ۱۸۱۶۰۶

تعلیق ۴ پرواز فرودگاه اهواز در پی وقوع پدیده گردوخاک

تعلیق ۴ پرواز فرودگاه اهواز در پی وقوع پدیده گردوخاک

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: در حال حاضر 4پرواز فرودگاه اهواز به دلیل شرایط بد جوی و وقوع پدیده گردوغبار در این شهرستان به حالت تعلیق در آمده است.

محمد رضا رضایی اظهار کرد: با توجه به وقوع پدیده ریزگردها در شهرستان اهواز، در حال حاضر دید افقی در فرودگاه اهواز 200متر است و 4 پرواز این فرودگاه به حالت تعلیق در آمده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رضایی افزود: پرواز شماره‌های 2612 و 2613 هواپیمایی نفت در مسیر تهران - اهواز- تهران تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد. همچنین پرواز شماره 410 هواپیمایی ایران ایر در مسیر رشت - اهواز - تهران نیز تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان تصریح کرد: پرواز شماره 3386 هواپیمایی ایران ایر در مسیر یزد- اهواز - شیراز و پرواز شماره 6971 هواپیمایی کاسپین نیز در مسیر تهران - اهواز - تهران تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد و تاخیر دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: یک پرواز از بندر عباس مربوط به شرکت هواپیمایی سپهران به مقصد اهواز پریده است و در صورت امکان در فرودگاه اهواز به زمین خواهد نشست اما اگر شرایط جوی در اهواز برای فرود مناسب نبود، این پرواز در فرودگاهی دیگر به زمین خواهد نشست.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.