کد مطلب: ۴۹۲۹۱۹

تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی سامسونگ در شمال تهران

تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی سامسونگ در شمال تهران

شاید اکنون که در حال مطالعه این مقاله هستید برای تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در شمال تهران به کمک نیاز دارید. با توجه به قیمت بالای لوازم برقی، نباید به هر تعمیرکاری اعتماد کنیم چرا که اگر از مهارت کافی برخوردار نباشد ممکن است منجر به آسیب‌های بیشتر در دستگاه شود. عاقلانه‌ترین کار، مراجعه به نمایندگی‌های معتبر است.

شاید اکنون که در حال مطالعه این مقاله هستید برای تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در شمال تهران به کمک نیاز دارید. با توجه به قیمت بالای لوازم برقی، نباید به هر تعمیرکاری اعتماد کنیم چرا که اگر از مهارت کافی برخوردار نباشد ممکن است منجر به آسیب‌های بیشتر در دستگاه شود. عاقلانه‌ترین کار، مراجعه به نمایندگی‌های معتبر است. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات مستر امداد در خدمت شما عزیزان هستند تا وسیله را همانند روز اول به شما تحویل دهند. کافی است با مرکز تماس گرفته و یا مشکل رخ داده در دستگاه را به صورت آنلاین به ما گزارش نمایید. ما تماما مسئولیت کار را برعهده خواهیم گرفت.

عیوب رایج در ماشین ظرفشویی سامسونگ

تخلیه ماشین ظرفشویی به درستی انجام نمی شود.

  • شما لازم است در اولین قدم باید مسیر خروجی آب را بررسی کنید ممکن است مواد غذایی آن را مسدود کرده باشد.
  • البته در صورتی که شلنگ خروجی آب به درستی در سر جای خود قرار نداشته و یا اینکه در زمان قرار دادن وسیله در محل خود، تا شده باشد نیز چنین مشکلی رخ می‌دهد.
  • این احتمال نیز وجود دارد که سوئیچ شناور خراب شده باشد. اگر با برداشتن مواد غذایی، این مشکل حل نشد بدانید عیب در سوئیچ شناور است.

موتور ماشین ظرفشویی دچار عیب شده است.

  • وجود نقص در اتصالات داخلی آن اولین و اصلی ترین عامل این مشکل است.
  • گاهی اوقات دیده می‌شود که پروانه ماشین قفل شده است.
  • احتمال قفل شدن روتر موتور و یا تیغه نیز وجود دارد.
  • ممکن است لازم شود برد اصلی ماشین ظرفشویی بررسی شده و از سلامت آن مطمئن شوید.

ماشین ظرفشویی مشکل نشت آب دارد.

  • در ابتدا تمامی شلنگ‌ها را بررسی کنید که به درستی در سر جای خود قرار داشته و یا دچار پارگی نشده‌اند.
  • ممکن است سنسور شناور دچار مشکل پیدا کرده و در نتیجه قادر به تشخیص سطح آب نیست. در نتیجه ماشین بیش از ظرفیت خود آبگیری می‌کند.
  • سلامت پمپ تخلیه نیز باید بررسی شود.

تعمیر ظرفشویی در محل

ماشین ظرفشویی قادر به آبگیری نیست.

  • باز بودن شیر ورودی آب را بررسی کنید.
  • البته لازم است در اولین قدم از وضعیت آب ساختمان مطلع شوید یا در خانه آب قطع شده است.

ماشین ظرفشویی سر و صدای زیادی دارد.

  • در زمان نصب ماشین ظرفشویی اگر به درستی در محل قرار نگرفته و تراز نباشد، موقع روشن شدن سر و صدا خواهد داشت.
  • ممکن است در موقع شستن ظروف، یکی از ظرف‌ها شکسته باشد.
  • برای نگهداری اسپری‌ها و آبپاش‌ها از حلقه‌های پلاستیکی به نام یاتاقان استفاده می‌شود که ممکن است دچار عیب شده و صدا تولید کنند.
  • نحوه چیدمان ظروف در داخل ماشین ظرفشویی بسیار مهم است. در صورتی که ظروف بی‌نظم کنار هم باشند، زمانی که دستگاه روشن می‌شود، صدای زیادی شنیده خواهد شد.

خدمات نمایندگی تعمیرات مستر امداد

  • تعمیر ظرفشویی در محل

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در محل انجام می‌شود. البته تعمیر در محل تنها مختص تعمیر ظرفشویی نیست بلکه سایر لوازم خانگی همانند تعمیر اجاق گاز ، تعمیر هود ، تعمیر ساید بای ساید، تعمیر لباسشویی و … نیز در حضور خودتان در منزل انجام می‌شود تا نگران چگونگی بردن آن به محل تعمیر نباشید. برای ما بسیار مهم است که مشتریان خود را راضی نگه داشته و به هیچ عنوان نگران کیفیت کار نباشند.

  • تعمیر فوری ظرفشویی در تهران

تعمیرکاران ما براساس لیست تماس ها و در اولین فرصت به منزل شما مراجعه می‌کنند و یا تجهیزات کامل، عیب‌یابی و تعمیرات را انجام خواهند داد. بر اساس نوع وسیله‌ای که خراب شده است، تعمیرکار مرتبط را به منزل شما اعزام خواهیم کرد. متخصصین ما از تسلط کافی بر سیستم انواع وسایل برقی خانگی برخوردار بوده و دانش علمی و عملی بالایی دارند.

  • ضمانت 6 ماهه تعمیر ظرفشویی

یکی از سوالاتی که اغلب مشتریان از ما مطرح می کنند این است که اگر مجدد همین عیب بروز نمود، تکلیف چه خواهد بود؟ ما ضمانت نامه 6 ماهه برای خدمات خود در نظر گرفته و تعهد داریم در صورتی که این مشکل دوباره در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، بدون هزینه از شما حمایت کنیم.

تعمیر ظرفشویی با ضمانت

  • تعمیر قطعات ظرفشویی سامسونگ

گاها دیده می‌شود خرابی در برخی از قطعات دستگاه منجر به بروز عیب شده است. در ابتدا تکنسین‌های ما تلاش می‌کنند مشکل را رفع نمایند تا هزینه نهایی برای شما کم شود اما اگر صلاح بدانند قطعه عوض شود، نگران کیفیت آن نباشید. به شما اطمینان می‌دهیم از انواع اصل دارای گارانتی استفاده شود.

  • تعمیر ظرفشویی ارزان

به منظور ارائه تخفیفات بیشتر و رضایتمندی شما عزیزان، گارانتی دستگاه در محاسبه هزینه‌ها لحاظ خواهد شد منوط بر اینکه تاریخ اعتبار آن منقضی نشده باشد. در واقع شما بهترین خدمات را با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد. همچنین در این مرکز تمامی هزینه‌ها براساس قیمت مصوب اتحادیه محاسبه شده و جزئیات کار در قالب فاکتور به شما تحویل داده خواهد شد.

در صورتی که برای نصب، راه‌اندازی و سرویس هر کدام از وسایل برقی خود به کمک نیاز دارید، نمایندگی تعمیرات مستر امداد را فراموش نکنید. کارشناسان ما سریعا به منزل شما مراجعه کرده و خدمات را ارائه می‌کنند.جالب است بدانید بارها دیده‌ایم مشکلی که در وسیله رخ می‌دهد به حدی ساده است که خود مشتری می‌تواند حل کند اما چون هیچ تخصصی ندارد، در نتیجه به سراغ تعمیرکار می‌رود. در چنین مواردی ما خدمات مشاوره رایگان در نظر گرفته‌ایم. وقتی درخواست خود را به مرکز اطلاع می‌دهید، کارشناسان ما براساس اطلاعاتی که ذکر کرده‌اید، عیب‌یابی اولیه را انجام داده و در صورتی که امکان داشته باشد، به صورت تلفنی شما را راهنمایی خواهند کرد تا مشکل برطرف شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.