کد مطلب: ۵۸۷۰۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جزئیات حراج امروز ایران خودرو / یارانه ۱۴۰ میلیونی خرید خودرو!

جزئیات حراج امروز ایران خودرو / یارانه ۱۴۰ میلیونی خرید خودرو!

امروز از ساعت ۱۰ صبح قرار است چهار خودرو ایران‌خودرو زیرقیمت بازار به فروش برسد. اختلاف قیمت این خودروها با بازار تا ۱۴۰ میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه بیستم مهر ماه ساعت مهمی برای اقتصاد ایران است. در این ساعت قرار است هم سایپا ثبت نام فروش خودرو زیر قیمت بازار داشته باشد و هم ایران‌خودرو.

اما در ایران‌خودرو قرار است چه خودروهایی عرضه شوند؟

حراج ایران خودرو برای چهار محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و پارس بنزینی برگزار می‌شود.

راناپلاس در طرح حراج ایران خودرو به قیمت ۱۸۰ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۱۱ تومان عرضه می‌شود. این محصول در بازار ۲۶۸ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای نیز در طرح حراج ایران خودرو، ۲۱۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۱ تومان قیمت خورده است. این محصول در بازار ۳۳۷ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح جدید حراج ایران خودرو، به قیمت ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان در اختیار برندگان قرار می‌گیرد. این محصول در بازار ۴۶۳ میلیون تومان قیمت دارد.

پارس بنزینی، آخرین محصولی است که در طرح حراج ایران خودرو عرضه می‌شود که ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خودرو است. این محصول در بازار حدود ۲۸۰ تا ۲۹۴ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

بدین ترتیب می‌توان تخمین زد در اولین خودرو ۸۸ میلیون تومان، در دومین خودرو ۱۲۱ میلیون تومان، در سومین خودرو ۶۳ میلیون تومان و در چهارمین خودرو ۱۴۰ میلیون تومان امروز قرار است رانت توزیع شود.

متقاضیان باید به لینک esale.ikco.ir مراجعه کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگر این مردم چند ماه ماشین نخرند ببیند چطور میشه.فقط چند ماه هیچ خودروی آنوقت دولت مجبور میشود تا خودرو سازها را مجبور بکند هم خودرو با کیفیت وباقیمت مناسب به دست ملت برسانند ببینید چطور شده که عراقیها هم خودرو ایرانی پس زدن پس قول بدهید خودرو از هیچ شرکتی نخرید یاحق

  • ناشناس

    بدبختی ما ایرانیها این است هر چیزی گرانتر میشود ما بیشتر میرویم دنبالش نه این کار غلت است هر چیزی که گران میکنند چند وقت نخرید انوقت ببینید چطوری میشو

  • ناشناس

    سلام از شما هموطنان خواهش دارم این ماشینهای اشقال نخرید هر سال سرمایه مردم میدن به خودروسازان که کیفیت ببرن بالا بدتر میشه اینا آورد ندارند همشون دزد بی ناموسی که با جان مردم بازی میکنن و پول در میارن بابا نخرید نخرید نخرید برید مرز پاکستان پیشین ریم آن از سمند تا پژو پارس به پاکستان فروختن پس دادن تو مرز خاک میخوره قیمت به اونا دادن که الان میدن تو پاکستان پژو بیست ملیون سمند هجده ملیون پراید ده ملیون الان تو پاکستان میدن

  • ناشناس

    تا زمانی که واردات خودرو آزاد نشه و رقابت نباشه خودروسازان داخلی خودروهای بی کیفیت با قیمت چند برابر قیمت واقعی به مردم میفروشن چون مردم انتخابی ندارن مجبورند خودروهای بی کیفیت را بخرن اگه واردات آزاد بشه هیچ کس خودروی بی کیفت شما را حتی نصف قیمت هم نمیخرن

  • ناشناس

    من ده بار بیشتر ثبت نام کردم ولی اسمم بالا نمیاد اول باورش داشتم ولی بعد فهمیدم همش الکی هست

  • یاسین

    با بازار چرا مقایسه میکنید تو جمهوری اسلامی هستی ۵۰ملیون بگیر ما بقی اقساط ۶۰ماهه سند در دست ایران خودرو تا هم ایرانیان و هم خدا راضی باشد همین.تا ۵سال سند در رهن باشد تا فقط استفاده کنندهبتواند بخرد

  • ناشناس

    چجوری ثبت نام کنیم؟

  • ناشناس

    قیمتها رو داخل بازار میبرن بالا بعد قیمت کارخونه رو طوری میدن که مردم ساده لوح برای خرید صف بکشند!!!! مردم هم دودوتا چهارتا میکنند و میگن به قیمت کارخانه می‌خریم و میریم به قیمت بازار میفروشیم و یه مقدار کاسب میشیم. جامعه فردگرا پایانی جز انحطاط نداره!!!
    التماس تفکر

  • ناشناس

    مسبب اصلی این بدبختی ها ایرانخودروهست -اگرعرضه توبازارزیادباشه این گرونی بوجودنمیاد

  • ناشناس

    اینا همش شر ووره…اگه عرضه داشتن که انقد گرون نمیشد..فقط وفقط وعده میدن