خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۲۴۹۹

اطلاعیه شماره شش وزارت صمت؛

ثبت‌نام کنندگان خودرو نیازی به واریز وجه ندارند

ثبت‌نام کنندگان خودرو نیازی به واریز وجه ندارند

بر اساس دستور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش ثبت‌نام جهت خرید خودرو در طرح ویژه فروش عید سعید فطر تا ۱۴ خردادماه ۹۹ ادامه دارد و خودروسازان حق دریافت هیچگونه وجهی را جهت حضور در قرعه‌کشی از متقاضیان نخواهند داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از شاتا، اطلاعیه شماره شش وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شد و بر اساس دستور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت علاوه بر اینکه پیش ثبت‌نام جهت خرید خودرو در طرح ویژه فروش عید سعید فطر تا ۱۴ خردادماه ۹۹ ادامه دارد، خودروسازان حق دریافت هیچگونه وجهی را جهت حضور در قرعه‌کشی از متقاضیان نخواهند داشت.

با دستور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش ثبت‌نام متقاضیان در طرح فروش ویژه خودرو در ایام عید سعید فطر، تا چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ ادامه دارد.

علاوه بر این، خودروسازان حق دریافت هیچگونه وجهی از متقاضیان جهت حضور در قرعه‌کشی را نخواهند داشت.

گفتنی است، بر اساس تغییر در برنامه زمان‌بندی فروش ۲۵ هزار دستگاه خودرو، بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام و بر اساس ضوابط تعیین شده از سوی کمیته خودرو، قرعه‌کشی با نظارت دستگاههای امنیتی و نظارتی و در حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی، صورت پذیرفته و صرفا حائزین شرایط مطابق با قرعه‌کشی انجام شده، ملزم به پرداخت وجه خودرو خواهند بود.

لذا در هیچ یک از مراحل ثبت‌نام، متقاضیان خرید خودرو ملزم به پرداخت وجه نخواهند بود و واریز ۱۰۰ درصد وجه خودرو تنها از سوی افرادی صورت خواهد پذیرفت که بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، حائز شرایط تشخیص داده شوند.

یادآور می‌شود شرط نداشتن پلاک فعال و خرید خودرو ظرف ۳۶ ماه گذشته، از جمله شروط اصلی ده‌گانه تعیین شده از سوی کمیته خودرو جهت شرکت در قرعه‌کشی مذکور است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به نظر من عالیه چون پولم رو به هزار بدبختی بدست میارم بعد میگن نه اقا شما تو قرعه کشی برنده نشدی

  • ناشناس

    میخوان اون لگنهاشون رو بدن دست مردم و روزی هزارتا جوان با این خودروهای بی کیفیتتون جونشون رو از دست میدن .واقعا جای تاسفه واسه این شرکتها‌اخه پراید خودش چیه که حالا باید واسش اسم نویسی کنی بعدش قرعه کشی بشه

  • علیرضا

    شانس افراد واقعی برای خرید خودرو خیلی کمه هرکس میبینی نون شب نداره داره ثبت نام میکنه….

  • ناشناس

    بنظر من وزارت صمت باز هم باید اصلاح کنه .هر کس برنده شد پول خودرو را فقط موقع تحویل واریز کنه .ریختن وجه خودرو هنگام برنده شدن و صبر کردن برای تحویل اون باز هم بازی خودروسازان را در پی خواهد داشت .
    خودرو ساز وقتی ببینه تا تحویل نده از پول خیری نیست خود وادار به خوش قولی و در نهایت تولید یه موقع خواهد شد .و این زنجیر وار به بقیه هم سرایت میکنه .

  • رضا

    عجله نکنید خودرو امسال ٩٩ کاهشى هم وارداتى هم داخلى بنگاها از یک ماه دیگه همشون نقد با ۵درصد سود میفروشن تحویل فورى

  • وحيد

    خدارو شکر خودرو کاهش داره پیدا میکنه

  • حسن زاده بنگاه اتومبيل

    خودرو امسال کاهشى چون خریدار نیست

  • حسن زاده بنگاه اتومبيل

    دلارم داره کاهشى میشه خیلى تو سر خودرو میخوره باز التماسى میشه فروشش

  • حسن وحيديان

    بله موافقم خودرو امسال کاهش پیدا میکنه سالل ٩٩ سال برکت وجهش پیشرفت همه چى جلوش گرفته میشه وکاهش پیدا میکنه

  • میر حامد سیدی

    دریافت وجه خودرو فقط موقع تحویل .به غیر از این باشه ؟؟؟؟!!!!