کد مطلب: ۷۲۲۴۶۲

قیمت سیمان تعادلی شد؟

قیمت سیمان تعادلی شد؟

یک کارشناس سیمان گفت: قیمت سیمان در بورس کالا روند صعودی ندارد و وضعیت این بازار متعادل است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد علی بد با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار سیمان در آرامش قیمتی قرار دارد، گفت: قیمت های عرضه شده در بورس کالا روند صعودی نداشته و به همراه تعادل در عرضه و تقاضای سیمان وضعیت بازار مثبت است.
به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه به نظر می رسد برای ثبات تعادل در بازار سیمان باید اصلاحاتی در قیمت های پایه در بورس کالا انجام شود، افزود: با اصلاح این موضوع تنش قیمتی در بخش سیمان مدیریت خواهد شد.

این کارشناس سیمان در ادامه صحبت های خود به فرارسیدن فصل سرما اشاره کرد و گفت: تأمین سوخت واحدهای تولیدی یکی از نگرانی های مهم آنها در فصل سرما است که در این زمینه دولت می تواند با ارائه مازوت قیمت مناسب این نگرانی را برطرف کند. علاوه بر این با ارائه مشوق هایی می تواند مسیر توسعه واحدها را با سرعت بیشتری همراه کند.

وی اضافه کرد: در 7 ماهه امسال میزان تولید کارخانه ها 43 میلیون و 300 هزار تن است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته شاهد رشد تولید نیز بوده ایم. این موضوع نشان می دهد با مدیریت عرضه و تقاضا و رفع مشکلات واحدها شاهد افزایش بیشتر تولید و حضور پررنگ تر در بازارهای صادارتی خواهیم بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.