کد مطلب: ۳۸۵۵۱۵

جدیدترین قیمت چانگان

جدیدترین قیمت چانگان

شرکت سایپا در جدیدترین تغییرات قیمتی محصولات خود قیمت جدید کارخانه‌ای خودروی چانگان CS35 را اعلام کرد که بر اساس آن، قیمت این خودروبا افزایش 28 میلیونی از 127 تومان به 155 میلیون تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چانگان کراس اوری چینی است که مدل CS35 آن در سال 95 وارد بازار ایران شد. از نظر قابلیت های فنی، موتور این خودرو 1600 سی سی گنجایش دارد که 113 اسب بخار قدرت را برای آن فراهم می کند.

از منظر شتاب، چانگان که به استناد اطلاعات وب سایت سایپا در دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک تاکنون عرضه شده است، قابلیت های چندان ویژه ای ندارد. برخی آمارهای جانبی و نیز اظهار نظر مشتریان حاکی از این است که این خودرو برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت حتی تا 15 ثانیه زمان صرف کرده است.

مصرف موتور این خودرو نیز در مدل گیربکس دستی 6.6 لیتر در صد کیلومتر و در مدل اتوماتیک، هفت لیتر بیان شده که با توجه به موتور 1.6 لیتری آن قابل توجه نیست. با این حال نباید از دیگر ویژگی های بارز و مثبت این خودرو غفلت کرد. ظاهر مناسب، رانندگی راحت و آپشن های نسبتاً قابل قبول، از جمله مزایایی است که نگاه خریداران را به خود جلب می کند.

ضمن این که کیفیت این خودرو طبق آخرین ارزیابی‌های رسمی، در سطح چهار ستاره بوده که با خودروی خوشنامی نظیر بسترن B30 (در گروه صندوق دارها) برابری می کند و مطلوب و قابل قبول ارزیابی می‌شود.

از نظر قیمتی، این خودرو تا همین اواخر در بازار 183 میلیون تومان قیمت خورده است.

منبع: روزنامه خراسان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سایپا بخور تا میتوانی بخور کسی باشما کای نداره […]