کد مطلب: ۷۵۹۲۷۵

جذب کارآموز در سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل

جذب کارآموز در سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل

سومین دوره جذب کارآموز در مرکز توسعه شغلی ایرانسل، در پنج حوزه «شبکه‌های ارتباطی»، «علم داده»، «توسعه فناوری‌اطلاعات»، «بازاریابی» و «مدیریت محصول»، فعالیت خود را آغاز کرده است.

سومین دوره جذب کارآموز در مرکز توسعه شغلی ایرانسل، با هدف پرورش و جذب استعدادهای برتر و ورود آن‌ها به صنعت ارتباطات و خدمات دیجیتال کشور، در پنج حوزه «شبکه‌های ارتباطی»، «علم داده»، «توسعه فناوری‌اطلاعات»، «بازاریابی» و «مدیریت محصول»، فعالیت خود را آغاز کرده است.

این دوره که توسط معاونت منابع انسانی ایرانسل با همکاری مدرسه اشتغال شریف برگزار می‌شود، همانند دو دوره گذشته، ابتدا با بررسی، دسته‌بندی و غربالگری رزومه‌های ارسالی، استعدادهای برتر را از میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان شناسایی کرده و در مرحله بعد، با برگزاری دوره آموزشی، آن‌ها را با پروژه‌های واقعی صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات آشنا می‌کند.

داوطلبان پس از گذراندن دوره آموزشی، بر اساس فعالیت‌هایشان، ارزیابی و مصاحبه می‌شوند و در صورت کسب امتیازهای لازم، فعالیت خود را به عنوان کارآموز در اولین اپراتور ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج ایران، آغاز می‌کنند.

جزئیات بیشتر:
https://irancell.ir/b/298212/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.