کد مطلب: ۵۸۶۹۱۶

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا پاسخ داد:

مبلغ جریمه شهرهای نارنجی تغییر کرد؟

مبلغ جریمه شهرهای نارنجی تغییر کرد؟

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: جریمه شهرهای نارنجی همچنان ۵۰۰ هزار تومان است و فقط در یک مقطع کوتاه مبلغ جریمه شهرهای نارنجی یک میلیون تومان بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در گفتگویی تلویزیونی اعلام کرد: جریمه شهرهای نارنجی همچنان ۵۰۰ هزار تومان است و رقم جریمه افزایشی نداشته است. جریمه شهرهای قرمز نیز یک میلیون تومان است.

وی افزود: در یک مقطع در پیک پنجم کرونا که ما مجبور شدیم ارتباط بین شهرها را قطع کنیم، با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبلغ جریمه شهرهای نارنجی یک میلیون تومان شد اما الان مبالغ جریمه شهرهای نارنجی به همان ۵۰۰ هزار تومان برگشته است.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا تأکید کرد: فقط در یک مقطع کوتاه مبلغ جریمه شهرهای نارنجی یک میلیون تومان بود و خبری که در برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر افزایش جریمه شهرهای نارنجی به یک میلیون تومان منتشر شد، به هیچ عنوان صحت ندارد.

منبع: مهر

آخرین اخبار حوزه حمل و نقل را در صفحه حمل‌ونقل تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جبار

    روشن شد که با جریمه کار کرونا حل شده ومشکلی نیست بس کنید…. عجب

  • ناشناس

    روی چه حساب به این سرعت شیب نزولی داره تغییر مسیر میده مگر واکسیناسیون نباید روی کنترل این بیماری اثرگذار می بود؟!از وزارت بهداشت خواهش میکنیم پایان نامه های دانشجویان را روی شناخت این ویروس متمرکز کند