کد مطلب: ۴۸۱۸۷۷

جزئیات سومین مرحله قرعه کشی سایپا

جزئیات سومین مرحله قرعه کشی سایپا

سومین مرحله از قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله سایپا به منظور عرضه 14 هزار و 500 خودرو برگزار شد، بالاترین درخواست ثبت شده در این مرحله از پیش فروش سایپا به خودور «تیبا۲» رسید و «سایپا ۱۵۱» کمترین درخواست ثبت نام شده را داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برندگان این مرحله از قرعه کشی 72 ساعت فرصت دارند تا ودیعه پیش بینی شده برای نهایی شدن درخواست خود را پرداخت کنند و مابقی قیمت خودرو نیز هنگام صدور دعوت نامه از برندگان قرعه کشی دریافت خواهد شد.

در این مرحله از پیش فروش 228 هزار و 487 متقاضی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 228 هزار و 477 نفر دارای شرایط شرکت در قرعه کشی بوده اند که با این شرایط می توان گفت 990 نفر از ثبت نام کنندگان شرایط حضور در قرعه کشی را نداشتند و به این طریق از لیست ثبت نام کنندگان حذف شده اند.

براساس داده های اعلام شده بالاترین درخواست ثبت شده در این مرحله از پیش فروش سایپا به خودور «تیبا2» رسید و «سایپا 151» کمترین درخواست ثبت نام شده را داشته است.

متقاضیان سایپا 151

برای پیش فروش شرکت سایپا 6 پنج محصول «ساینا دنده ای»، «تیبا2»، «تیبا صندوقدار»، «سایپا 151»، «کوئیک R» و « کوییکR تریم قرمز» را در میان محصولات پیش فروش خود قرار داده است. جدول متقاضیان دارای شرایط نشان دهنده آن است که در مجموع 9 هزار و 446 متقاضی برای خودرو (سایپا 151) ثبت نام کرده اند که از این تعداد دو هزار و 500 متقاضی در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا برنده اعلام شدند و با توجه به قوانین 2500 متقاضی نیز در لیست رزو قرار گرفته اند. فاصله بین منتخبین برای سایپا 151 عدد یک است که این به معنی آن است که از هر 4 متقاضی سایپا 151 (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر امکان دستیابی به خودرو ثبت نامی را داشته است.

متقاضیان تیبا

همچنین در این مرحله از قرعه کشی تیبا با 28 هزار و 978 ثبت نامی واجد شرایط بالاترین درخواست ثبت شده را به خود اختصاص داد که از این تعداد 6 هزار متقاضی برنده این مرحله از قرعه کشی سایپا اعلام و 6 هزار نفر نیز به عنوان رزو در نظر گرفته شدند. فاصله بین منتخبین تیبا عدد دو بوده و این به معنی آن است که از هر 5 متقاضی تیبا (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر انتخاب می شود.

متقاضیان تیبا2

اما واجدین شرایط ثبت نامی تیبا2 نیز در این مرحله 57 هزار و 437 نفر بوده که از این تعداد 1500 ثبت نام کننده به عنوان برنده قرعه کشی اعلام شدند و 1500 ثبت نام کننده نیز در لیست رزو قرار گرفتند. فاصله بین منتخبین برای تیبا2 نیز عدد 19 اعلام شده که با این شرایط از هر 38 متقاضی تیبا2 (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر انتخاب می شود.

متقاضیان ساینا

مجموع درخواست ثبت شده دارای شرایط برای ساینا نیز 55 هزار و 408 متقاضی است که از این تعداد 3 هزار و 500 نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده اند. فاصله بین منتخبین ساینا نیز عدد هفت بوده که با این شرایط از هر 16 متقاضی ساینا (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در فهرست برنده ها قرار گرفته است.

متقاضیان کوییکR

در این مرحله از قرعه کشی در مجموع 45 هزار و 239 متقاضی دارای شرایط برای «کوییکR» نیز شناسایی شده اند که از این تعداد 500 نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده اند. فاصله بین منتخبین کوییکR نیز عدد 45 بوده که با این شرایط از هر 91 متقاضی کوییکR (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر به عنوان برنده قرعه کشی انتخاب شد.

متقاضیان کوییکR تریم قرمز

از سوی دیگر در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا در مجموع 31 هزار و 879 متقاضی دارای شرایط برای دریافت « کوییکR تریم قرمز » معرفی شدند که از این تعداد 500 نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده اند. فاصله بین منتخبین کوییکR نیز عدد 31 بوده که با این شرایط از هر 64 متقاضی کوییکR (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در قرغه کشی انتخاب می شود.

Untitled 9

براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سایپا پس از انجام قرعه کشی، برندگان برای خودرو ساینا دنده ای رقمی معادل 38میلیون و 100 هزار تومان، خودرو تیبا2 معادل 38 میلیون و 900 هزار تومان، خودرو تیبا صندوقدار 35 میلیون و 600 هزار تومان، خودرو سایپا151 معادل 32 میلیون و 700 هزار تومان و برای کوئیکR نیز 50میلیون و 700 هزار تومان پرداخت کنند. مابقی قیمت خودروها براساس قیمت روز خودرو و در زمان تحول مندرج در قرار داد از مشتریان اخذ خواهد شد. اما زمان تحویل تمام خودروها به جز کوئیکR تیر، مرداد و شهریور 1400 صورت خواهد گرفت و کوئیکR نیز در شهریور سال 1400 به ثبت نام کنندگان واگذار خواهد شد.

قرعه کشی ثبت نام کنندگان با حضور نماینده معاونت قضایی دادستان کل کشور، نماینده دادستان تهران، پلیس امنیت اقتصادی، نماینده سازمان حمایت مصرف کننده و تولیدکننده،نماینده سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان مرکز ملی رقابت و بازرسی وزارت صمت برگزار شد.

منبع: اقتصادنیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علیرضا

    در جداول به همه چیز اشاره شده بجز قیمت کارخانه و پیش پرداخت !!!

  • ناشناس

    یعنی خودمون با دستای خودمون چه کارها که نکردیم.تا سال بعد قرعه کشی هم بشه……چرا اینهمه ادم میره ثبت نام میکنه دولت زرنگ تو بورس کل پولارو جمع کردبرا خودش… اینام روش

    • ناشناس

      برای من اسامی قرعه کشی نمیاد

  • ش

    بابا چرااینجوریه.خودش کد۸رقمی داده براقرعه بعدموقعی که میزنی میگه باید ۷رقم باشه.تکلیف چیه

    • ناشناس

      برای منم همینه

  • ناشناس

    واقعا باید تاسف خورد بحال این مردم که پولشونومیدن آشغال میخرن با اینقیمتای نجومی

  • ناشناس

    سلام من توی قرعه کشی اسمم اومده رفتم شرکت سایپا گفتن سی دومیلیون پرداخت کن شهریورهزاروچهارصدبه قیمت روز تحویل بگیر.کسی که همش روخرگازگرفته باشه هم چنین کاری نمیکنه

  • ناشناس

    اخه ملت مغز خر خورده چقدر نادانیت چرا اخه چرا خودرو ۶میلیونی رو ۱۶۰میلیون میخرید فکر بچه هاتون نیستید اخه به چه قیمتی بسه دیگه خریت بر فرض مثال ۵۰میلیون هم سود کردی میدونی چه ضرری به قشر آسیب پذیر زدی نکن اقا نکن

  • ناشناس

    اقا نکنید خودرو ۶تومنی رو نخرید ۴۰تومن بخاطر سودمناسفم

  • حسینعلی

    ببخشید یکی جواب منو‌ تورو خدا بدین آخرین مهلتش شنبه هست یا نه؟؟؟؟

    • ali

      بله تا ساعت 24 روز شنبه تمدید شد

  • ناشناس

    برای من دیروز پیام اومده تو قرعه کشی برنده شدید از سهمیه رزرو
    حالا باید چیکار کنم
    برم نمایندگی سایپا