کد مطلب: ۷۳۰۹۶۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حجم‌های مشکوک در بازار امروز ۷ آذر ۱۴۰۱

حجم‌های مشکوک در بازار امروز 7 آذر 1401

بررسی معاملات امروز نشان می‌دهد که سهم‌های وملی، حآفرین، رنیک و رتاپ حجم مشکوک داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی معاملات امروز نشان می‌دهد که سهم‌های وملی، حآفرین، رنیک و رتاپ حجم مشکوک داشته‌اند.

با مشاهده بازار 7 آذر 1401 به نظر می‌رسد اصلاح فعلی بورس تهران شکل فشردگی به خود گرفته است. به گونه‌ای که از 30 آبان تا کنون در 6 روز کاری، نماگر اصلی بازار سرمایه در باز‌ه‌ای 5 هزار واحدی بین یک میلیون 406 هزار تا یک میلیون و 411 هزار واحد در حال نوسان است.

کش و قوس عرضه و تقاضا در روز جاری در نهایت منجر به رشد اندک 0.15 درصدی شاخص کل بورس و افزایش 2 هزار و 145 واحدی آن شد. نماگر اصلی تالار شیشه‌ای در پایان دادوستدهای امروز در ارتفاع یک میلیون 408 هزار و 348 واحد قرار گرفت.

بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوکی داشتند و به طور متوسط، 8 برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند.

حجم مشکوک

M نشانه میلیون است.

در جریان معاملات بازار امروز سه سهم خودرو، خساپا و خگستر بیشترین ارزش و حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

همچنین نماد وسدید با بازدهی 15.26 درصدی بیشترین بازدهی معاملات امروز را از آن خورد کرد. ولصنم نیز با کاهش حدود 7 درصدی کمترین بازدهی را داشت.

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های آسیاتک، غنوش و حآفرین تعلق گرفت. سهم‌های آسیاتک و غنوش نیز در جریان معاملات امروز ورود پول حقیقی داشتند. گقتنی است طی بازار امروز پول هوشمند وارد سهم‌های پکرمان، آسیاتک و بوعلی شده است.

غگز، لازما و پکرمان نیز بیشترین سرانه خرید حقیقی را داشتند. گفتنی است بیشترین فشار تقاضا نیز در سهم کاذر بود.

خبرهای بیشتر درباره بورس را اینجا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.