کد مطلب: ۷۵۲۳۴۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز ۲ بهمن ۱۴۰۱

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز 2 بهمن 1401

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه سهم‌های فماک، افرا، غچین، بگیلان و تلیسه حجم مشکوک داشتند. به طوری که هر یک از آن‌ها به طور متوسط هشت تا 10 برابر میانگین حجم ماهانه خود حجم خوردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاملات بورس روز جاری در حالی رقم خورد که شاخص کل همانند روز گذشته گام برداشت؛ بر همین اساس نماگر اصلی تالارشیشه‌ای با افت چهار هزار و 652 واحدی که معادل 0.28 درصد این شاخص است رو‌به‌رو شد.

شاخص کل هم‌وزن نیز همسو با شاخص کل رفتار کرد و با کاهش 0.39 درصدی به سطح 519 هزار و 938 واحدی رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران، حجم معاملات امروز را 16 میلیارد و 120 میلیون و ارزش معاملات را هشت هزار و 57 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

حجم مشکوک

بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت تا 10 برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند. در جدول زیر M نشانه میلیون است.

حجم مشکوک 2 بهمن

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم خودرو، خگستر و شتران بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های دی، شستا و کرمان بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

فسرب با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، انرژی1 نیز با افت 12.32 درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های فروژ، شبندر و غزر تعلق گرفت. همچنین سهم‌های دسینا، سرچشمه و خوساز نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند. در سوی دیگر، فیلترهای بورسی نشان می‌دهند که نمادهای خگستر، شیراز و شگامرن خروج پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های سرچشمه، خوساز و فماک رقم خورد. همچنین فخوز در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد ساوه بود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.