کد مطلب: ۷۳۹۶۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز ۲۸ آذر ۱۴۰۱

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز 28 آذر 1401

بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های پكرمان، اميد، پارس، قهكمت و واتی حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند پكرمان، وصندوق، غپينو و خساپا خروج پول هوشمند داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های پكرمان، اميد، پارس، قهكمت و واتی حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند پكرمان، وصندوق، غپينو و خساپا خروج پول هوشمند داشتند.

طی معاملات بازار امروز، شاخص کل با رشد اندک 677 واحدی کانال 1.5 میلیونی را حفظ کرد. شاخص کل هم‌وزن نیز 656 واحد افت کرد که نشان از قرمز بودن کلیت بازار دارد.

همچنین تابلو بورس امروز حجم معاملات را 13 میلیارد و 790 میلیون و ارزش معاملات را پنج هزار و 626 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند. در جدول زیر M نشانه میلیون است.

حجم مشکوک 28 آذر 1401

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم خگستر، خساپا و خودرو بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های شستا، خودرو و دی بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

وسدید با افزایش 26.25 درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. فن آوا نیز با افت 12.85 درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های پارس، وسدید و فارس تعلق گرفت. پارس، قنيشا و ومعلم نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های شکبیر، دامین و غالبر رقم خورد. همچنین تکنار در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد سصفها بود.

برای مطالعه بیشتر به بخش کدال تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.