کد مطلب: ۷۴۲۱۸۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز ۵ دی۱۴۰۱

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز 5 دی1401

طی معاملات بازار امروز، سهم‌های پخش، غمهرا، ساروج، تماوند و کپشیر حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهد که نمادهای خفنر، شفا و تایرا خروج پول هوشمند داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طی معاملات بازار امروز، سهم‌های پخش، غمهرا، ساروج، تماوند و کپشیر حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهد که نمادهای خفنر، شفا و تایرا خروج پول هوشمند داشتند.

شاخص کل با افزایش 12 هزار و 829 واحدی کانال ارزشمند 1.5 میلیونی را تثبیت کرد. شاخص کل هم‌وزن نیز چهار هزار و 300 واحد رشد کرد که نشان از سبز بودن کلیت بازار دارد.

همچنین تابلو بورس امروز حجم معاملات را 13 میلیارد و 900 میلیون و ارزش معاملات را 6 هزار و 687 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند. در جدول زیر M نشانه میلیون است.

حجم مشکوک 5 دی 1401

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم خودرو، خگستر و کگل بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های شستا، خودرو و دی بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

خکار با افزایش 14.22 درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. گدنا نیز با افت 6.97 درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های پخش، میدکو و حکشتی تعلق گرفت. رمپنا، ساینا و پخش نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های رمپنا، ساینا و شکبیر رقم خورد. همچنین خکار در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد آریان بود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا بخیر بگذرونه!!معلوم نیست دوباره چه خوابی برای ملت بیچاره دیدند که دوباره بر طبل بورس میکوبند؟؟؟!!!