کد مطلب: ۷۰۵۶۵۳

کدام خودروها از روند قرعه کشی حذف می‌شوند؟

کدام خودروها از روند قرعه کشی حذف می‌شوند؟

مدیرعامل ایران خودرو گفت:خودروی تارا تا یکی دو ماه آینده با افزایش روند تولید در ایران خودرو از قرعه کشی خارج می شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنابر اعلام مدیرعامل ایران‌خودرو، تا یکی دو ماه آینده خودروی بعدی که از قرعه کشی خارج می شود تارا است و هم اکنون سیستم اعلام خارج شدن خودرو ها وزارت صمت است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خطیبی گفت: با افزایش عرضه خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو هستیم به طوری که امسال حدود ۳۴ درصد افزایش عرضه به بازار خودرو داشته ایم.

به گفته مدیرعامل ایران خودرو آمار تولید خودرو به ۲۹۰ هزار دستگاه کامل توسط ایران خودرو در حوزه سواری و سنگین‌ رسیده است و با این روند افزایشی تولید شاهد خروج خودروها از قرعه کشی خواهیم بود.

او می گوید: تا یکی دو ماه آینده خودروی بعدی که از قرعه کشی خارج می شود تارا است و هم اکنون سیستم اعلام خارج شدن خودرو ها وزارت صمت است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • احمد

    خوب فهمیدیم تا دوماه دیگه حذف میشه. فهمیدیم.

    • ناشناس

      اینا خبر درمانی و تاثیر گذاشتن روی بازار هست و گرنه چند ماه است از من پول گرفته اند کو خودرو!؟

  • 2

    البته با قیمتی فضایی مشابه شاهین که دیگه کسی بدون غرعه کشی هم نخره.خخ.چنان حذف قرعه کشی نشونتون بدند که حال کنید

  • ناشناس

    سوال: چرا با وجود انوع طرح شامل جوانی جمعیت،، خودرو اسقاطی، یک طرح برای افرادی که طی ۳_۴ سال اخیر هیچ گونه وسیله نقلیه حتی موتور و پلاک انتظامی نداشته ندارند اجرا نمی شود!!؟؟ بنظر یا به فکر مدیران در راس خطور نمی کند که طرح جوانی و اسقاطی و نداشتن پلاک خودرو سواری ( یعنی تاکسی خودرو های سنگین موتور و غیره خودرو شخصی به حساب نمی آید!!!)) حداقل یک وسیله ای دارند برای امورات و افراد بدون وسیله نیاز مبرم و تقاضای اصلی و واقعی بازار هستند!!!؟؟ امتحان کنید یک مرحله رو به این طرح اختصاص داده شود افراد شرکت کننده به یک سوم کاهش پیدا میکند!!. نکته بعدی چرا در هر مرحله خودرو ساز تمام تولید رو به یک خودرو ( مثال تولید ۵۰۰ پژو تیپ ۲ برای ۳ میلیون یا تولید ۱۰۰۰ خودرو برای ۲ میلیون نفر!!) بهتر نیست کل تولید رو به یک خودرو پر تقاضا در هر مرحله تولید اختصاص بدهد!! طبق اعلام خودشان که فرمودند نیمه دوم تیراژ تولید دوبرابر خواهد شد در نتیجه مشکلی از این بابت نخواهند داشت بهتر است این دو طرح اجرا شود!! غیر از این باشد با هر عقل منطقی به این فرآیند پیش فروش قرعه کشی نگاه کنیم چیزی جز سرگرمی و سرکاری گذاشتن مردم نیست!!.

  • مسعود

    خبر و وعده درمانی راه حل نیست. ایران خودرو تعهدات خودش را عمل کند. چند ماه است وجه خودرو را دریافت کرده اند اما هنوز به تعهد خود عمل نکرده اند. جای تأسف دارد که قرارداد های ترکمنچایی می بندد و بعد به همان هم عمل نمی کنند

  • ناشناس

    دنا اتومات رو از قرعه کشی خارج کنید