کد مطلب: ۵۷۸۹۰۰

حراج دوباره محصولات ایران خودرو + تاریخ و لینک ثبت‌نام

حراج دوباره محصولات ایران خودرو + تاریخ و لینک ثبت‌نام

حراج محصولات ایران خودرو؛ ایران شرکت بیست و دومین مرحله فروش فوق‌العاده سه محصول خود را از یکشنبه ۲۱ شهریور کلید می‌زند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حراج محصولات ایران خودرو در قالب بیست و دومین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات این شرکت با عرضه سه محصول پرمتقاضی از یکشنبه بیست و یکم شهریو به مدت سه روز اجرایی می‌شود.

در این مرحله از فروش فوق‌العاده، سه محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پارس TU۵ و پارس بنزینی عرضه می‌شود.

مشتریان نهایی حراج محصولات ایران خودرو نیز چهارشنبه ۲۴ شهریور از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

مراسم قرعه‌کشی، ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه به صورت مستقیم از پایگاه اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه ایران خودرو در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند از یکشنبه تا پایان روز سه‌شنبه هفته آینده با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در حراج محصولات ایران خودرو ثبت‌نام کنند ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

قیمت‌ها در حراج محصولات ایران خودرو

به گزارش تجارت‌نیوز، اکنون قیمت پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای برای مصرف‌کننده نهایی ۲۱۶ میلیون تومان و ۲۶۳ هزار تومان اعلام شده است. این محصول در بازار ۳۵۲ میلیون تومان عرضه می‌شود.

قیمت کارخانه‌ای پژو پارس TU۵، اکنون ۱۴۵ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان و قیمت این محصول در بازار ۳۰۷ میلیون تومان است.

همچنین ایران خودرو، پژو پارس بنزینی را حدود ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان به فروش می‌رساند. قیمت این محصول در بازار ۲۷۴ میلیون تومان است.

این ارقام نشان می‌دهد اختلاف زیادی میان قیمت کارخانه‌ای و بازار در حراج محصولات ایران خودرو وجود دارد که می‌تواند توزیع نوعی رانت در بازار خودرو محسوب شود.

قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو را در شهریور ۱۴۰۰، اینجا ببینید.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رحمان بخشی

    پارس

  • سید ایوب گنجی

    ایران‌خودرو بهترین ماشینها رو داره انصافا عالی

  • ناشناس

    پنجاه تا اسم نوشتم یکیش هم در نیومد همش الکیه

  • ۱۲۳۴

    پنجاه تا اسم نوشتم یکی هم در نیومده

  • ناشناس

    ماشین نیس فرقونه اینا رو تا دسته جابه جا میکنن به مردم انصاف صفر جلوی واردات اگه کامل باز بکنن درست کی این اشغالای اینارو میخره

  • ناشناس

    ا مردم رابه بازی گرفتید این ماشین هاتون مفتم نمیرزه

  • ناشناس

    حراج؟

  • ناشناس

    اقا با واردات خودرو هم حق انتخواب وهم قیمت مناسب به دست مشتری داده میشود وازدلال بازی وانحصاری بودن ومافیای خودرو وشیتنت بعضی از مسئولین تا حدودی گرفته میشود

  • ناشناس

    با سلام و احترام ماها جهت خرید خودروی ملی که در کشورهای اروپایی با خودرو آنها رقابت میکند از ته دل دوست دارم حتی اموال خود را حراج میکنیم چون گرانی خودرو از حد گذشته ولی باز اشکال نداره تا به ایده خر. ید خود برسیم و خودرو را صاحب شویم و یک چند ده سالی را با آن خودرو خوش باشیم پول در ید ما هم نمی ماند چه بهتر خودرو بخر. یمان در دل کنیم. موفق باشیدآ

  • ناشناس

    من متولد ۱۳۳۵ هستم تا کنون یک ریال از هیچ دولتی حتی کوپن به من نرسیده مگر عقل از سرم پریده با کارگری و بیچارگی مبلغی پس انداز کرده ام دو دستی تحویل اینها بدم بعد دوتا دارم دوتای دیگر قرض کنم بدنبال پول خود بگردم. آخه این عقلانی است تو را خدا.؟