کد مطلب: ۴۸۲۹۳۲

خبر خوب برای سهامداران «تپکو» / اعلام تصمیم جدید برای هپکو

خبر خوب برای سهامداران «تپکو» / اعلام تصمیم جدید برای هپکو

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است: دولت به دنبال واسپاری آذرآب، هپکو و واگن پارس بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سهام شرکت هپکو با نماد تپکو به مانند دیگر نمادهای بورسی در چند وقت اخیر روند قابل قبولی را پشت نگذاشته است. در همین حال وزیر صمت خبر جدیدی را درباره این شرکت اعلام کرده است.

علیرضا رزم‌حسینی گفته است: هپکو، آذرآب و واگن پارس مجموعه کارخانجات استراتژیکی برای کشور هستند که متأسفانه با مشکلات عدیده مدیریتی در چند سال اخیر روبه رو بوده‌اند. این سه شرکت مهم باید به مجموعه‌های توانمندی که توانایی مدیریت آنها را دارند، واگذار شوند و مسئولان دولت مجدانه خواهان پیگیری و رفع مشکلات این سه مجموعه مهم و فعال شدن آنها هستند.

آن طور که وزارت صمت گزارش داده، رزم‌حسینی با اشاره به اینکه رفع موانع تولید را در دستور کار داریم، تصریح کرد: فعال کردن واحدهای راکد و رفع موانع تولید را به عنوان یکی از اولویت برنامه‌ها به مجلس ارائه داده و بر همین محور نیز حرکت می‌کنیم که حل مشکلات این سه کارخانه نیز در همین راستا است.

رزم حسینی با اعلام اینکه مشکلات این شرکت‌ها قابل حل است، اضافه کرد: افزایش اشتغال و تثبیت مدیریتی با واسپاری این مجموعه‌ها به شرکت‌های توانمند و ورود سرمایه گذاری جدید محقق خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تعامل و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط در امر فعال شدن این سه شرکت بزرگ، گفت: مجموعه‌های بزرگ کشور همانند قرارگاه خاتم الانبیا اگر آمادگی لازم برای فعال کردن این شرکت‌ها را دارند، پای کار بیایند و با این شرکت‌ها وارد انعقاد قراردادهای همکاری شوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از سازمان‌های توسعه‌ای مانند ایمیدرو و ای درو نیز خواست تا قراردادهای تازه‌ای با این شرکت‌ها منعقد کنند.

آخرین اخبار درباره بازار سهام را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لطفان پول سهام زودتر واریز کنین

  • ناشناس

    تکلیف این سهام در بورس بعد از ششماه مشخص کنید اگه پهن خریده بودیم تا حالا ده برابرشده بود

  • ناشناس

    در حال حاضر اکثر شرکت های زیانده از املاک و سرمایه های ثابت خوبی برخوردار هستند که بازدهی ندارند و نشان می دهد که مدیران قبلی شرکت های زیانده به جای تفکر تولید بیشتر به دنبال تبدیل سرمایه به املاک و یا دلالی بوده اند و انصافاً در این کشور دلالی سودش بیشتر از تولید است

  • ناشناس

    هپکوبدبختم کرد

  • ناشناس

    کتاب هاي از پايه تا پيشرفته تحليل بنيادي و تعدادي ديگر کتاب براي آموزش جامع بورس در اينجا قرار وجود دارد که براي همه افراد که ميخواهند دانش خود را در اين زمينه بالا ببرند بهترين است برای دیدن منابع میتوانید “آموزش بورس با فتحی وب” را جستجو کنید

  • ناشناس

    شما رو بخدا الان شش ماه که سهام تپکو بسته شده تکلیف ما چی میشه اگر سهام باز شده حداقل باید چهار برابر افزایش سرمایه بدهن که شاید این ضرر شش ما جبران بشه

    • ناشناس

      حالت خوبه
      مگه بقیه بازار اوضاشون خوبه که این سهم چهار برابر بشه کم نگفتی
      سهمایی تو 70 درصد زیان هستند حالا انتظار چهار برابری داری

  • عزیزشاهمرادی

    سلام من 15سال هست که هپکو خریدم الان به پولش نیاز دارم چکار کنم کی سهام بازمیشه

  • ناشناس

    سلام بخدا 6 ماه پولمو سهام خرید سهام تیکو اصلا مشخص نیست کی باز میشه منکه رازی نیستم این پولها خرج دوا دکترون بشه

  • ناشناس

    ترو خدا زه فکری بکگید بیچاره شدیم رفت

  • مال باخته

    عجب سهم خوبی بود