کد مطلب: ۳۱۵۳۰۴

خریداران بلیط اینترنتی هواپیما از کدام وب‌سایت رضایت بیشتری دارند؟

خریداران بلیط اینترنتی هواپیما از کدام وب‌سایت رضایت بیشتری دارند؟

در پی رشد استفاده از اینترنت در سال‌های اخیر، شاهد افزایش حجم خریدهای اینترنتی و رشد و توسعه وب‌سایت‌های خرید و فروش کالا و خدمات هستیم.

در پی رشد استفاده از اینترنت در سال‌های اخیر، شاهد افزایش حجم خریدهای اینترنتی و رشد و توسعه وب سایت‌های خرید و فروش کالا و خدمات هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، در حوزه سفر هم وقوع این اتفاق محسوس است و بیشتر مسافران راه‌های دور و نزدیک، بلیط هواپیما و حتی بلیط لحظه آخری هواپیما را از وب‌سایت‌های مطرحی چون علی بابا خریداری می‌کنند. مسافرانی که تجربه به آنها ثابت کرداه است که دیگر دوره خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری از آژانس‌های مسافرتی به سر آمده است و در دوره شکوفایی کسب و کارهای اینترنتی، می‌توان با اینترنت و چند کلیک ساده، بلیط هواپیما را بدون هیچ زحمتی و به صورتی اینترنتی خریداری کرد.

در این حوزه علی‌بابا خوش ‌نام‌ترین‌ وبسایت خرید اینترنتی بلیط هواپیماست که از رقبای خود با فاصله‌ای چشمگیر، پیشی گرفته و به رتبه یک فروش بلیط هواپیما در ایران تبدیل شده است. می‌توان گفت که این اعتبار از بابت ارائه خدمات شایسته و در نتیجه کسب اعتماد مردم بدست آمده است. از نظر مشتریان علی بابا، قابل اعتماد بودن، پشتیبانی مناسب، سرعت و سادگی از دلایلی است که موجب شده است بلیط هواپیما را از این وب سایت خریداری کرده و در ضمن خرید از علی بابا را به دیگران هم توصیه کنند.

خلق تجربه شایسته سفر برای مشتریان از ارزش‌هایی است که علی بابا خود را به آن متعهد می‌داند و پایبندی به این ارزش موجب شده است که علی‌بابا، عنوان معتبرترین وبسایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما را به خود اختصاص دهد؛ به طوریکه نظرسنجی‌های انجام شده از مشتریان علی‌بابا، گویای این است که 2/97 درصد از آنها، خرید بلیط هواپیما از این وبسایت را به دیگران توصیه کرده‌اند و این به معنی رضایت آنها از علی‌باباست.

شما با علی بابا می‌توانید در کمترین زمان بلیط هواپیما به مقاصد مختلف کشور را خریداری کنید. به عنوان مثال می‌توانید برای خرید بلیط لحظه آخری مشهد به تهران به علی بابا مراجعه کنید و از لیست پروازهای تخفیف دار بلیط بخرید.

دلایل زیادی در موفقیت علی بابا نقش داشته است؛ اما بهره‌مندی از تیم پشتیبانی قوی به صورت 24 ساعته، موجب برتری علی‌بابا نسبت به رقبا شده است. به این ترتیب مسافران در هر ساعت از شبانه روز که به راهنمایی و کمک احتیاج داشته باشند از پشتیبانی این تیم برخوردار خواهند شد.

پس اگر قصد خرید بلیط چارتر ، سیستمی و…. را دارید با علی‌بابا همراه شوید؛ زیرا با علی‌بابا همیشه بهترین‌ها را خواهید داشت و تجربه شایسته سفر را لمس خواهید کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.