کد مطلب: ۴۱۱۸۲۷

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران به تجارت‌نیوز پاسخ داد:

قیمت دلار در شب عید چقدر می‌شود؟

قیمت دلار در شب عید چقدر می‌شود؟

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران می‌گوید: چنانچه فرایند فعلی ادامه‌دار باشد و در بازار ارز میزان تقاضا کمتر از عرضه باشد پیش‌بینی ما نیز حاکی از این است که قیمت دلار تا پایان سال در کانال 11 تا 12 هزار تومان خواهد ایستاد.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت دلار تا پایان سال گران خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: جز رئیس کل بانک مرکزی هیچ مقام مسئولی در تعیین نرخ دلار نقشی ندارد. آنچه مشخص است روند فعلی سیاست‌های بانک مرکزی تا پایان سال ادامه‌دار است.

مجتبی صفایی افزود: پیش‌بینی بازار هم حاکی از این است که تا شب عید در قیمت دلار اتفاق محسوسی نخواهد افتاد و همچنین نوسان زیادی در قیمت دلار نخواهیم داشت. باید اشاره کرد که افزایش قیمت دلار در بازرسی‌های اصناف نیز اختلال ایجاد می‌کند.

او در ادامه اظهار کرد: چنانچه فرایند فعلی ادامه‌دار باشد و در بازار ارز میزان تقاضا کمتر از عرضه باشد پیش‌بینی ما نیز حاکی از این است که قیمت دلار تا پایان سال در کانال 11 تا 12 هزار تومان خواهد ایستاد. البته ممکن است که برخی رفتارهای هیجانی دامنه نوسان قیمت دلار را در روزهای نخست سال نوی میلادی افزایش دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    حاجی دیگه اصلا قابل پیش بینی نیس ببین اوضاع چدر خرابه که واینستادن بعد انتخابات مجلس قیمت بنزین رو بکشن بالا

  • مهرنوش

    پیش بینی هاامیدوارکننده اس ولی همیشه اینطورنمیشه

  • ناشناس

    توی این مملکت هیچ چیز ارزون نخواهد شد، مثلا دلار از 29تومان شاید بشه 26تومان اینجوری ارزون میشه نه اینکه یک دفعه بیاد بشه 11تومان.