کد مطلب: ۶۷۲۱۳۶

رئیس جمهور وارد ترکمنستان شد

رئیس جمهور وارد ترکمنستان شد

رئیسی که به منظور شرکت در ششمین اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر، به ترکمنستان سفر کرده بود دقایقی پیش وارد فرودگاه عشق آباد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جزئیات سفر رئیس جمهور به ترکمنستان چیست؟

به نقل از ایسنا ، ابراهیم رئیسی امروز چهارشنبه که به منظور شرکت در ششمین اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر، به ترکمنستان سفر کرده بود دقایقی پیش وارد فرودگاه عشق آباد شد و توسط رشید مردف معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر امورخارجه مورد استقبال قرار گرفت.

سخنرانی در اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر و دیدار با سران کشورهای حاضر در این اجلاس از برنامه‌های سفر رئیس جمهور به ترکمنستان خواهد بود.

رئیس‌جمهور در دیدار رئیس مجلس مصلحت خلق شورای ملی ترکمنستان گفت: روابط تهران و عشق‌آباد با تدابیر خردمندانه در سال‌های گذشته همواره روندی رو به گسترش داشته است. دو کشور ظرفیت‌های مناسبی برای ارتقای سطح همکاری با یکدیگر دارند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی برنامه ویژه‌ای برای توسعه روابط همسایگی دارد و روابط ایران و ترکمنستان در همین راستا بر پایه همکاری‌های گسترده و بر اساس اعتماد متقابل به سرعت در حال گسترش است.

رئیس مجلس مصلحت خلق شورای ملی ترکمنستان افزود: دو کشور در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی از اشتراکات و ظرفیت‌ها فراوانی برخوردارند که زمینه مناسبی را برای افزایش و ارتقای هر چه بیشتر سطح روابط فراهم کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.