کد مطلب: ۶۹۰۹۵۴

راهنمای خرید ساعت برند AP (اودمار پیگه)نگاهی به تاریخچه و محبوبیت اودمار پیگه

راهنمای خرید ساعت برند AP (اودمار پیگه)نگاهی به تاریخچه و محبوبیت اودمار پیگه

اگر علاقمند به خرید ساعت AP یا اودمار پیگه هستید، اما در ابتدا می خواهید درباره این برند لوکس ساعت اطلاعات بیشتری کسب کنید، در جای مناسبی هستید.

اگر علاقه مند به خرید ساعت AP یا اودمار پیگه هستید، اما در ابتدا می خواهید درباره این برند لوکس ساعت اطلاعات بیشتری کسب کنید، در جای مناسبی هستید. در اینجا، ضمن پاسخگویی به سوالات متداول شما، یک نمای کلی از خود شرکت در اختیار شما قرار داده می شود. در عین حال، چون تشخیص مدل های مختلف می تواند گیج کننده باشد، به همین خاطر اطلاعاتی در مورد برخی از محبوب ترین مدل های برند AP ارائه خواهد شد.

چرا اودمار پیگه در مقایسه با سایر برندها منحصر به فرد است؟

برخی از افراد با برند اودمار پیگه کاملاً ناآشنا هستند، بنابراین بهتر است که با بررسی ویژگی های این برند و اینکه چرا ساعت های AP بسیار مورد توجه هستند، آغاز کنیم.

اودمار پیگه علیرغم اینکه در سطح شهرت برندی مانند رولکس نیست، اما همچنان عضوی از «سه غول» ساعت سازی سوئیس است که به عنوان «سه گانه مقدس برندهای ساعت لوکس» شناخته می شود. این شرکت به تولید ساعت های مکانیکی بدیع و نوآورانه با کیفیت بالا شهرت دارد.

نگاهی به تاریخچه و محبوبیت اودمار پیگه

اودمار پیگه در سال ۱۸۷۵ تاسیس شده و به عنوان یکی از برترین برندهای ساعت لوکس در جهان شناخته می شود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر لیبراسوس سوئیس است و به این دلیل که به عنوان یک کسب و کار مستقل و خانوادگی شروع به کار کرده و تا به امروز باقی مانده در خور توجه است. بسیاری از ساعت‌های این برند در تعداد بسیار محدود موجودند، و این موضوع حالتی انحصاری برای هر ساعت ایجاد کرده و همچنین به ارزش آن ها می افزاید.

اکثریت قریب به اتفاق ساعت‌های AP دارای شکل هشت ضلعی هستند که می‌تواند به شناسایی سریع‌تر آنها کمک کند، اگرچه این موضوع برای هر مدلی صادق نیست، همانطور که در مجموعه «Code 11.59» نشان داده شده است. این برند همچنین به دلیل نوآوری از شهرت بالایی برخوردار است. این برند اولین دقیقه شمار را برای ساعت های مچی در سال ۱۸۹۲ و اولین ساعت اسکلتی (قلب باز) را در سال ۱۹۳۴ ایجاد کرد. از جمله افراد معروفی که این برند ساعت مچی را استفاده کرده اند می توان به تام کروز، لبرون جیمز و لیونل مسی اشاره کرد.

قیمت یک ساعت AP سطح پایه چقدر است؟

5 3

به عنوان یک قاعده کلی، ما علاقه ای به درج قیمت ها در مقالات نداریم، زیرا قیمت ها می توانند در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به طور قابل توجهی تغییر کنند. البته قیمت ساعت AP نیز، کاملا به مدل مورد نظر و مواد ساخته شده آن بستگی دارد. ارزان‌ترین ساعت رویال اوک استنلس استیل از سال ۲۰۲۱، به صورت خرده فروشی، دارای قیمت رسمی حدود ۲۲۹۰۰ دلار است، اما چون تقاضا از عرضه بیشتر است این قیمت‌ها همیشه دقیق نیستند.

بسیاری از ساعت‌های اودمار پیگه لیست انتظار دارند و این امر به ویژه در مورد گزینه‌های سطح پایه محبوب مانند مدل‌های رویال اوک استنلس استیل صادق است. در حالی که لیست انتظار برای برخی برندهای ساعت ممکن است یک یا دو سال باشد، با مراجعه به بازار آنلاین ساعت های لوکس می توانید کاربرانی را پیدا کنید که از پنج تا هشت سال در انتظار ساعت AP هستند. در صورت علاقه به خرید ساعت AP پیشنهاد میکنیم سری به وب سایت اشرافی بزنید.

آیا اودمار پیگه ساعت های بهتری نسبت به رولکس می سازد؟

1 1

بهتر است خیلی به مقایسه این دو برند از لحاظ مواد سازنده و جنبه مکانیکی نپردازیم. با این حال، منصفانه است که بگوییم به طور کلی رولکس و اودمار پیگه به عنوان دو برند از سه ساعت ساز برتر در جهان در نظر گرفته می شوند و صرف نظر از اینکه شما کدام یک از آن دو را انتخاب می کنید، می توانید از کیفیت عالی آن ها مطمئن باشید.

چیزی که قابل توجه می باشد این است که معمولاً قیمت های پایه ساعت های اودمار پیگه با قیمت های محبوب ترین ساعت های رولکس برابری می کند. از این نظر، می توان ادعا کرد که اودمار پیگه از نظر لوکس بودن و قیمت ساعت، یک سطح از رولکس بالاتراست. از طرف دیگر، رولکس یک برند شناخته شده تر است، به عبارت دیگر، برندی که به احتمال زیاد مورد توجه ناظران معمولی قرار می گیرد رولکس است و آن فی البداهه لوکس در نظر گرفته می شود. اگر از علاقه مند به ساعت رولکس هستید، پیشنهاد میکنیم حتما سری به وب سایت اشرافی زده و مدل های موجود را مشاهده کنید.

با این اوصاف، اودمار پیگه مدل‌های خیره‌کننده یلوگلد و رزگلد را دارد و نیز در زمینه ساعت‌های قلب باز یا «اسکلتی» مدل های بیشتری به بازار عرضه کرده است. همچنین اولویت‌های این دو برند متفاوت است. به عنوان مثال، در حالی که اودمار پیگه، ساعت های ضد آب و حتی یک مدل غواصی به نام رویال اوک آفشور دایور را ارائه می دهد، هیچ یک از این مدل ها سطح عملکرد رولکس سابمرینر را به عنوان نمونه ندارند.

در عین حال، رولکس برای رفع عیوب صدای دقیقه شمار وقت بسیار کمتری را صرف می‌کند. بهترین راه برای مقایسه این دو برند این است که به دنبال این نباشیم که کدام یک از این دو برند برتر هستند، بلکه به دنبال این باشیم که این دو برند فوق العاده با کیفیت، اولویت های متفاوتی دارند. در نتیجه، طرح ها و ویژگی های آنها ممکن است برای مشتریان متفاوت، جذاب باشد.

موتور ساعت اودمار پیگه

بهتر است قبل از پرداختن به عملکردها و ویژگی‌های مختلف، درباره آنچه که در حقیقت موجب حرکت ساعت های اودمار پیگه می شود، صحبت کنیم. برخلاف رولکس که تنها ساعت‌های اتوماتیک و خودکار تولید می‌کند، اودمار پیگه گزینه‌های بسیار گسترده ‌تری را ارائه می دهد. در حالی که اکثر ساعت‌های AP، از نوع کوک خودکار هستند، برخی از مدل‌های کوک دستی هم وجود دارند، و حتی مدل‌های دیگری هم هستند که حرکت کوارتز با نیروی باتری دارند. شایان ذکر است که AP در این مورد کاملاً یک برند منحصر به فرد نیست و پتک فیلیپ نمونه دیگری از برند ساعت است که طیف مشابهی از موتور ساعت مچی را ارائه می دهد. با این حال، این یکی از مواردی است که برند AP را از رولکس جدا می سازد.

سخن پایانی

اودمار پیگه جزوی از سه برند مقدس ساعت است، شما هر نوع از ساعت اودمار پیگه را که خریداری کنید، می توانید مطمئن باشید که آن از بالاترین کیفیت برخوردار خواهد بود. حال امیدواریم که دید کلی خوبی از این برند و مهم‌ترین مدل‌های آن به دست آورده باشید. در نهایت اگر کلکسیون ساعت بوده و نسبت به خرید ساعت مچی علاقه مندید، حتما سری به فروشگاه آنلاین اشرافی بزنید و از حداقل ۳۰۰۰ مدل موجود بازدید کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.