کد مطلب: ۵۴۸۱۸۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس به رقابت برگشت اما دلار عقب کشید / کدام بازار پرسود است؟

بورس به رقابت برگشت اما دلار عقب کشید / کدام بازار پرسود است؟

در این هفته بورس به رقابت با بازارهای طلا و دلار برگشت و بازدهی ۳٫۵ درصدی را به ثبت رساند. اما پربازده‌ترین بازار نشد و سکه با رشد ۴٫۱ درصدی در صدر جدول بازدهی هفتگی قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی عملکرد بازارها در هفته دوم خرداد از برگشت بورس به رقابت با دیگر بازارها خبر می‌دهد اما در طرف مقابل دلار کمترین بازدهی را نسبت به دیگر بازارها داشت.

سکه امامی

قیمت سکه امامی در این هفته ۴۳۱ هزار تومان افزایش یافت.

براساس داده‌های شبکه‌های اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، در هفته اول خرداد هر عدد سکه طرح جدید روی نرخ ۱۰ میلیون و ۳۱۷ هزار تومان خرید و فروش شد.

در این هفته با افزایش قیمت ۴٫۱ درصدی بیشترین بازدهی را نسبت به طلا، بورس و دلار به ثبت رساند و در پایان معاملات این هفته ۱۰ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان قیمت داشت.

بورس

پس از چندین ماه بورس این هفته را صعودی به پایان رساند و به رقابت با دیگر بازارها برگشت.

شاخص کل بورس در هفته قبل روی سطح یک میلیون و ۱۰۹ هزار واحدی قرار داشت. شاخص بازار سرمایه در این هفته ۳۹ هزار واحد رشد کرد و بازدهی ۳٫۵ درصدی را به ثبت رساند.

براساس آمارهای سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص بورس در این هفته با قرار گرفتن روی سطح یک میلیون و ۱۴۸ هزار واحدی به معاملات پایان داد.

خرداد

طلا

طلای ۱۸ عیار در این هفته ۳٫۲ درصد رشد کرد.

قیمت طلا در هفته قبل یک میلیون و ۴۶ هزار تومان بود اما با رشد ۳۴ هزار تومانی در این هفته به نرخ یک میلیون و ۸۰ هزار تومان رسید.

دلار

شاخص بازار ارز در شش روز گذشته ۱٫۲ درصد افزایش قیمت داشت.

در هفته قبل قیمت دلار صرافی ملی ۲۳ هزار و ۱۴۷ تومان بود. در این هفته با رشد قیمت ۲۸۶ تومانی، نرخ ۲۳ هزار و ۴۳۳ تومانی را به ثبت رساند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هفته جدید نوبت بازار دلاره و پولها به سمت دلار روانه میشه واحتمال داره بورس نزولی بشه

    • ناشناس

      خدا رحم کنه کم کم داریم بد بخت تر میشیم
      همین مونده که تو بگی به قول خودت پول ها به کجا روانه میشه
      ببین به کجا رسیدیم که تو برای ما پیش بینی میکنی???

    • پشم

      نمیتونی حرف بزنی حرف نزن خب سخت نیس که

  • آنچنان رونق...

    پادشاهی در یک شب سرد زمستان از قصر خارج شد. هنگام بازگشت، سرباز پیری را دید که با لباسی اندک در سرما نگهبانی می‌داد. از او پرسید: آیا سردت نیست؟ نگهبان پیر گفت: چرا‌ ای پادشاه؛ اما لباس گرم ندارم و مجبورم تحمل کنم. پادشاه گفت: من الان داخل قصر می‌روم و می‌گویم یکی از لباس‌های گرم مرا را برایت بیاورند.نگهبان ذوق زده شد و از پادشاه تشکر کرد. پادشاه اما به محض ورود به داخل قصر، وعده‌اش را فراموش کرد. صبح روز بعد جسد سرمازده پیرمرد را در حوالی قصر پیدا کردند، در حالی که در کنارش با خطی ناخوانا نوشته بود: «ای پادشاه! من هر شب با همین لباس کم سرما را تحمل می‌کردم اما وعده لباس گرم تو، مرا از پای درآورد».

    • ناشناس

      دمت گرم
      واقعا لذت بردم و چقدر پرمعنا !

    • ناشناس

      خواهش میکنم

    • نیری

      ??????⚘⚘⚘ممنون چقدربامعنابودش دستخوش

    • ناشناس

      احسنت ، کسانی که می خواهند وضعیت فعلی رو توصیف کنند این مختصرترین و مفیدترین بنده .

  • ناشناس

    بورس دستورییییی

  • ناشناس

    آفت بورس فروش بی جا و بد موقع حقوقی باعث ترس سرمایه حقیقی از این بازار و جمع کردن سرمایه مردم توسط بازیگران سهم

  • رویا

    بورس و بانک و … هیچ وقت ضرر نمیکنن ضرر فقط برای سهامدار خرد حقیقی . . . چون اینها نیمه پر لیوان رو انتخاب میکنن نیمه خالی سهم مردم بی مدافع

  • ناشناس

    بورس بهترین بازارو پیدا میکنه

  • رویا

    نوسان گیری دولت از مردم داره تو اکثر سهم ها داد میزنه قدیما تو شیر آب می گرفتن میفروختن الان دقیقا بورس همچنین شده به سود حقوقی

    • مریم

      دقیقا این دولت سود خودش را پارسال از بورس گرفت و حالا قیمت سهم ها را با ۶۰ الی ۷۰ درصد ریزش به پایین ترین حد خودش آوردن و در قیمت های پایین دارن نوسان گیری میکنند .
      ان شالله آقای رئیسی بیاد روی کار و حق ماها را از این حقوقی ها و کسانی که پولها را پارسال از بازار خارج کردن پس بگیرند .
      تجارت نیوز خواهشا متن من را نشر بده که دلم خون شد ه
      در ضمن نیاز به لایک ندارم و فقط نظرم را گفتم

    • ناشناس

      پس منتظر باش تابیاد حقتو بگیره.بنده خدا الان چندین ساله هرکی میاد شعارمیده مردم ساده هم خوش باورانه اعتماد میکنن وقتی سرعقل میایم که کار از کار گذشته

    • ناشناس

      هیچ پوخی نیست دل خوش نباش

  • ناشناس

    برای مردم عادی هیچکدوم پر سود نیست فقط تعادل بازار وقیمت اجناس افزایش قدرت خرید یعنی شب تا صبح فکر نکنی ا ل ماه رو چطوری بدوزی به اخر ماه

  • رامین

    کل سرمایم تو بورس نابود شد و از بین رفت و رسما به خاک سیاه نشستم چرا یک اقدام عملی و محسوس مسئولان انجام نمیدن؟! واقعا این آخر عمری به مفلسی و گدایی افتادیم به هر چیز و کسی اعتقاد دارید وضعیت بورس و سامان بدید و نگذارید کار از کار بگذره که اونموقع دیگه فایده ای نداره و ……..