کد مطلب: ۲۶۶۲۰۳

روزانه بیش از ۴۴نفر در سال ۹۶ جان خود را در تصادفات از دست داده اند

روزانه بیش از ۴۴نفر در سال ۹۶ جان خود را در تصادفات از دست داده اند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی،گفت: کاهش میزان تلفات جاده‌ای بر طبق منویات فرمانده کل قوا و تاکید فرمانده ناجا از مهمترین برنامه‌های پلیس راهور در سال ۹۷ است.

سردار تقی مهری،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در اولین نشست فصلی روسا و مدیران پلیس راهور گفت: کاهش میزان تلفات جاده‌ای بر طبق منویات فرمانده کل قوا و تاکید فرمانده ناجا از مهمترین برنامه‌های پلیس راهور در سال ۹۷است و امیدوارم سال۹۷ سال پیشگیری از وقوع تصادفات باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: طرح تابستانی از ۲۴خرداد شروع شده و در این طرح همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی تا پایان شهریور ۹۷ادامه دارد مهمترین وظیفه ما پیشگیری از وقوع تصادفات است.

سردار مهری با اشاره به آمار ۴هزارو ۹۳۹نفری تلفات که در سال گذشته جان خود را در تصادفات از دست داده اند و از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است، گفت: در سال ۹۶، روزانه بیش از ۴۴نفر جان خود را در تصادفات از دست داده اند این آمار در روز‌های تابستان به روزی ۵۵ نفر رسید.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی کشور با اعلام اینکه ۳۷درصد از تصادفات به دلیل واژگونی رخ داده است، گفت: تاکید مقام رهبری به مسایل اقتصادی نشان می‌دهد که باید از وقوع تصادفات جلوگیری کنیم. بزرگترین سرمایه هر کشوری، سرمایه انسانی آن کشور است باید با تمام توان از وقوع تصادفات و کشته شدن هموطنانمان جلوگیری کنیم.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.