کد مطلب: ۵۶۰۳۷۸

برگزاری مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضائیه

برگزاری مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضائیه

رئیس پیشین قوه قضائیه گفت: اینده را بسیار امیدبخش می‌بینم؛ همانطور که بار‌ها رهبرمعظم انقلاب فرمودند. رئیس جدید این قوه نیز تاکید کرد: دوره پیش رو، دوره تحول و تعالی خواهد بود.

به گزارش تجارت‎‌نیوز ، سیدابراهیم رئیسی، در مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضائیه گفت: شکرگزار ذات مقدس حضرت حق هستم به خاطر اینکه توفیق عنایت فرمود. در این مدتی که در دستگاه قضایی در خدمت همکاران بسیار عزیز و گرامی بودم و در این دوره اخیر آمدن از آستان مقدس رضوی کار آسانی نبود،اما مقام معظم رهبری فرمودند که در این مسئولیت من دعا می‌کنم که خداوند خیر دنیا و آخرت را به شما مرحمت نماید.

وی افزود: امروز محبت و بزرگواری ایشان در روز هفتم تیر و در ابلاغی که قرائت فرمودند و محبت‌های ایشان، محبت و بزرگواری مردم عزیز سرمایه بزرگی هم برای دستگاه قضایی و هم برای حقیر است.

رئیسی گفت: ۳۶ سال است که از نزدیک با برادر عزیزم حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی همکار هستم و در این مدت آنچه از ایشان دیدم صلاحیت‌های عملی و تسلط بر مبانی و قوانین حقوق بوده و حقیقتا یک قاضی توانمند و تواناست.

وی افزود: آقای محسنی مشاوری امین در همه بخش‌ها برای همه قضات و برای بنده به عنوان مسئول دستگاه قضایی، دارای جایگاه ارزشمندی بود.

رئیسی گفت: یقین دارم با مدیریت آقای محسنی و ابتکار عمل ایشان و همکاران خوبی که در قوه قضاییه داریم، گام‌های بلندی برداشته می‌شود ( خبرگزاری صدا و سیما ).

این دوره، دوره تحول و تعالی خواهد بود

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس جدید قوه قضائیه نیز در این مراسم گفت: از رهبر معظم انقلاب که بار دیگر با اعتماد به نفرات داخل دستگاه قضایی رئیس قوه قضاییه را انتخاب کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: اکنون به فضل پروردگار، سایر قوا و همکارانم در قوه قضاییه، با قدرت و قوت این مسئولیت خطیر را دنبال خواهم کرد و از همه کسانی که در چند روز اخیر با اظهار محبت‌هایشان بنده را دلگرم کردند تشکر می‌کنم.

محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه محور کار ما سند تحول است و این دوره دوره تحول و تعالی خواهد بود، ادامه داد: باید با وحدت و یکپارچگی تمام با مجلس، دولت، نیرو‌های نظامی و انتظامی بتوانیم قدم‌های بلندی برداریم.

وی با اشاره به برنامه‌های خود گفت: عدل و عدالت در همه ساحت‌ها باید گسترش پیدا کند؛ مبارزه جدی تر، قاطع‌تر و بدون تبعیض با فساد در همه عرصه‌ها، توسعه فناوری برای خدمت بهتر و ارزان‌تر، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی برای اقدامات پیش رو باید مورد توجه قرار گیرد و سازو کار گسترش آزادی‌های مشروع ایجاد شود ( خبرگزاری صدا و سیما ).

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.