کد مطلب: ۴۶۵۰۲۵

روش جدید بانک مرکزی برای بازگشت ارز صادرکنندگان

روش جدید بانک مرکزی برای بازگشت ارز صادرکنندگان

رئیس کل بانک‌مرکزی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور پیشنهاد کرد از ۱۰۸ شرکت صادرکننده که بیشترین مقدار ارز ناشی از صادرات را به چرخه اقتصاد برگرداندند، تقدیر شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک‌مرکزی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهوری پیشنهاد کرد از ۱۰۸ شرکت صادرکننده که بیشترین مقدار ارز ناشی از صادرات را به چرخه اقتصاد برگرداندند، تقدیر شود.

براساس گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، همتی طی نامه‌ای به رئیس‌ جمهوری، ۳۶ شرکت صادر کننده پتروشیمی، ۲۴ شرکت عمده فولادی و معدنی و ۴۸ شخص حقوقی از سایر گروه صادرکنندگان با صادرات بیش از ۱۵ میلیون دلار که حداقل ۷۰ درصد ارز ناشی از صادرات خود را در دو سال گذشته به چرخه اقتصاد برگردانده‌اند را معرفی و از رئیس‌جمهوری درخواست کرد از این شرکت‌ها که در جهت خدمت به اقتصاد کشور در شرایط سخت تحریمی تلاش کرده‌اند، قدردانی شود.

شایان ذکر است صادرکنندگان نامبرده در این نامه، طی مدت حدود دو سال گذشته بیش از ۲۴ میلیارد دلار ارز به چرخه اقتصاد کشور برگردانده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقای رییس دید با تهدید شاگرد بدا به جایی نمیرسه داره شاگرد خوبا رو تشویق میکنه
    یاد مدرسه و بچه های نیمکت آخر کلاس افتادم .

  • ناشناس

    عبدلناصر جون دروغ جدید چی داری یکم بخندیم

  • ناشناس

    دادن کارت صد آفرین رو فراموش کرد بگه آقای همتی

  • ناشناس

    آفرین بر این دلسوزان و مردان نیک که وظیفه اخلاقی و انسانی شان بجا می‌آورم.. ❤️???

  • ناشناس

    این هم ضعف شدید مدیریتی است که وظیفه ای که باید خیلی زودتر انجام می شده و با تاخیر انجام شده مورد تشویق قرار بگیرد. تشویق برای انجام کار اضافه بر وظیفه است نه برای تاخیر در انجام وظیفه!!!!