کد مطلب: ۲۹۴۲۸۰

اعلام رویکرد اصلی اولین همایش بانکداری شرکتی

اعلام رویکرد اصلی اولین همایش بانکداری شرکتی

در اولین جلسه شورای سیاستگذاری همایش ملی بانکداری شرکتی که با حضور علی دیواندری به عنوان رئیس همایش واعضای شورای سیاستگذاری در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن بررسی اهداف و محورهای همایش، به تبیین رویکرد اصلی این دوره همایش با موضوع تامین مالی شرکتی پرداخته و مقرر شد تامین مالی شرکتی به عنوان مهمترین محور همایش در سال جاری مد نظر قرار گیرد.

قابل ذکر است در این همایش ملی که با حضور مدیران ارشد و تصمیم­گیران مالی ۵۰۰ شرکت برتر ایران برگزار می‌شود به نقش بانکداری شرکتی در ارائه خدمات جامع و مناسب به شرکت‌­های بزرگ و هلدینگ­‌ها از طرف بانک­‌ها پرداخته خواهد شد. بدیهی است این همایش فرصت ویژه­ای را برای ارائه راهکارهای جامع مالی و بانکی به مدیران مالی شرکت‌­های بزرگ ایجاد خواهد نمود تا با آگاهی از این خدمات، بتوانند تصمیمات بهتری در زمینه انتخاب تامین کننده خدمات بانکی و مالی بگیرند.

به گزارش تجارت‌نیوز،در این جلسه علی دیواندری بر توجه به ارائه راهکارهای جامع و اثربخش توسط بانک‌­ها و موسسات مالی به شرکت­‌های بزرگ و هلدینگ­‌ها تاکید کرد، به طوری که تامین همه جانبه نیازهای این مجموعه‌های بزرگ در حوزه­‌های مالی و بانکی، به عنوان اصل اساسی در بانکداری شرکتی بایستی مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه جلسه کیماسی نیز به عنوان دبیر علمی همایش، ضمن بیان پایه­‌های علمی بانکداری شرکتی در سطح بین­‌المللی، بر لزوم آگاه‌سازی بانک‌­ها از نحوه پیاده‌سازی مناسب بانکداری شرکتی در ساختار فعلی آنها تاکید کرده و آن را لازمه کسب موفقیت در این حوزه عنوان کرد.

2 2 1

ناطق، رئیس کمیته اجرایی جشنواره نیز با تاکید بر لزوم توجه ویژه به سطح مدیریتی این رویداد بزرگ ملی که برای اولین بار در سطح کشور به اجرا گذاشته شده است، عنوان کرد که تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد در نظر گرفته شده است تا بتوان ضمن انتقال موضوعات مهم و کلیدی به مدیران شرکت­‌های بزرگ و هلدینگ­‌ها، فضای مناسبی را نیز برای بهره­برداری از این موضوعات بعد از همایش فراهم آورده و تاثیرگذاری این همایش را بر تصمیمات مالی و بانکی مدیران شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌­ها بالا برد.

در انتهای جلسه نیز اسدی به عنوان دبیر شورای سیاستگذاری همایش، بر اهمیت مشارکت کلیه شرکت­های فعال در حوزه سوپرمارکت مالی و بانکی در این همایش تاکید و اظهار امیدواری کرد با حضور همه اعضای کلیدی این حوزه، بتوان در بهبود خدمات ویژه به شرکت­‌های بزرگ و هلدینگ‌­ها تاثیرگذار بود.

همایش ملی بانکداری شرکتی دوم آبان‌ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رسمی این همایش به آدرس www.ircobanking.com مراجعه نمایند یا با دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.