کد مطلب: ۴۳۲۶۹۸

رکوردزنی درآمد ماهیانه فولاد مبارکه / فروش ۳۸۰۰میلیارد تومانی در بهمن

رکوردزنی درآمد ماهیانه فولاد مبارکه  / فروش 3800میلیارد تومانی در بهمن

گزارش عملکرد فولاد مبارکه در بهمن ماه نشان می‌دهد که این شرکت در بهمن ماه نزدیک 38هزار میلیارد ریال درآمد حاصل از فروش داشته که رشدی 19درصدی را نسبت به آذرماه نشان می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گزارش عملکرد ماهیانه بهمن ماه شرکت فولاد مبارکه نشان می‌دهد این شرکت در بهمن ماه از فروش 73 هزار تن از محصولات خود درآمدی نزدیک به 38هزار میلیارد ریالی داشته که این میزان از درآمد نسبت به ماه گذشته رشدی 19درصدی را نشان می‌دهد. این در حالی است که در دی ماه میزان فروش محصولات گرم، سرد، پوشش دار و سایر محصولات فولادی این شرکت در مقایسه با آذر با رشدی 8درصدی به 31هزار و 823میلیارد ریال رسیده بود. بر این اساس شرکت فولاد مبارکه در زمینه فروش در بهمن ماه بهترین عملکرد را داشته است.

بر اساس گزارش فولاد، نرخ فروش هر تن محصولات گرم فولاد مبارکه در بهمن ماه معادل 4 میلیون و 994 هزار تومان بوده که در مقایسه با دی ماه رشدی 4درصدی را نشان می‌دهد. هر تن محصول سر نیز با رشدی 5 درصدی به 5 میلیون و 986 هزار تومان رسیده است. از نظر تولید، فولاد مبارکه در بهمن ماه 329 هزار تن محصول گرم و 125 هزار تن محصول سرد تولید کرده که نسبت به دی ماه به ترتیب 7درصد کاهش و 3 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

1 5

این شرکت که با سرمایه ثبت شده 130هزار میلیارد ریال در بورس حضور دارد در گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای 9ماهه خود و با اعمال افزایش سرمایه 60درصدی شرکت اعلام کرده که میزان سود خالص هر سهم این شرکت در این مدت 519ریال بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4درصد کاهش داشته است. البته بر اساس همین گزارش که با توجه به سرمایه 209 هزار میلیارد دلاری فولاد مبارکه محاسبه شده است، سود عملیاتی این شرکت در 9ماه اخیر رشدی 68درصدی داشته و به 13هزار میلیارد تومان رسیده است که پس از کسر هزینه‌های مختلف میزان سود و زیان خالص این شرکت 108 هزار میلیارد ریال گزارش شده که باز هم به نسبت مدت مشابه سال 97 رشدی 55درصدی داشته است.

بررسی عملکرد فولاد در بورس نشان می‌دهد، این نماد در یک ماه گذشته بیش از 13درصد بازدهی داشته و بازده سه ماهه و یکساله آن به ترتیب 80 و 382 درصد بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.