کد مطلب: ۵۱۵۹۷۶

سانترال پاناسونیک و نقش آن در کسب و کارهای امروزی

سانترال پاناسونیک و نقش آن در کسب و کارهای امروزی

اگر می‌خواهید صاحب یک کسب و کار حرفه‌ای و مدرن باشید، باید از سانترال با کیفیت و کارایی بالا مانند سانترال پاناسونیک در ارتباطات خود بهره ببرید.

اگر به کسب و کارهای امروزی دقت کرده باشید، ارتباطات در آن ها نقش بسیار مهمی دارد. تعداد کارمندان زیاد است و ارتباط با مشتریان نیز به مراتب بیشتر از قبل شده است. از طرفی، کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن پیش رفته است و افراد زیادی به صورت دورکار با شرکت‌های مختلف کار می‌کنند. سانترال پاناسونیک، نقطه عطفی بود تا این ارتباطات به مراتب بهتر و بهینه تر صورت گیرد.

اما برای آشنایی بیشتر با سانترال پاناسونیک و کاربرد آن در کسب و کارهای امروزی، باید اطلاعاتی کلی در این زمینه داشته باشید.

از سانترال پاناسونیک چه می‌دانید؟

با توسعه کسب و کارها و افزایش رقابت بین آن‌ها، صاحبان مشاغل به این نتیجه رسیدند که باید ارتباطات خود را هم توسعه دهند. در ابتدا استفاده از تعداد زیادی خطوط شهری هم هزینه بر بود و ترافیک بالای آن نیز اختلال ایجاد می‌کرد.

شرکت‌هایی که خدمات ارتباطاتی و ابزارهای وابسته به آن را ارائه می‌دادند، به فکر بهینه کردن این ارتباطات افتادند. ایجاد شبکه به کمک تلفن‌های سانترال، اولین گام در این زمینه بود. به مرور خدمات و ابزارهای مورد نیاز برای این شبکه‌ها پیشرفته‌تر شد و در حال حاضر کارایی بسیار بالایی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

سانترال پاناسونیک نیز در مدل‌های مختلف با کاربردهای متفاوت توانسته است ارتباطات یک شبکه را به صورت صوتی، تصویری، پیام متنی و … ارائه می‌دهد.

با توجه به این که کاربر چه خدماتی نیاز داشته باشد، می‌تواند از مدل سانترال پاناسونیک مناسب بهره ببرد.

ایجاد شبکه بین کارمندان، کارکنان و مشتریان یک شرکت، کارمندان دورکار با مرکز و … همگی از خدماتی است که می‌توان مورد استفاده قرار داد.

دو نوع سانترال TDA و سانترال TDE نیز ای انواع سیستم های پرکاربردی هستند که اکثر کسب و کارهای بزرگ می‌توانند به راحتی از آن‌ها در شبکه خود استفاده کنند.

سانترال پاناسونیک TDA

سانترال پاناسونیک، انواع مختلفی دارد. اگر نیاز به سانترال‌های پرظرفیت دارید و خطوط داخلی و شهری زیادی را باید به کار بگیرید، سانترال پاناسونیک TDA گزینه مناسبی برای شماست.

صدها خطوط داخلی را می‌توانید به کمک این سانترال ساماندهی کنید. حتی چندین خط شهری نیز به کارت های مخصوص به سانترال TDA متصل می‌شوند.

به کمک TDA می‌توان سانترال‌های مختلف را در فواصل دور و نزدیک به همدیگر متصل کرد. از این‌رو برای کسب و کارهایی که ممکن است دورکاری داشته باشند نیز مناسب است.

خطوط دیجیتال نیز توسط این نوع سانترال پشتیبانی می‌شوند و می‌توانید از مزایای خطوط دیجیتال نیز بهره ببرید.

اپراتورهای خودکار، قابل شخصی‌سازی بر روی سانترال TDA هستند. حتی تا ۶ کانال نیز قابل افزایش هستند.

IMG 20210221 161754

سانترال پاناسونیک TDE

امروزه ارتباطات ساده قدیمی خیلی نمی‌تواند نیازهای یک کسب و کار پیشرفته را برطرف کند. از این‌رو باید از دستگاه‌هایی در شبکه خود بهره ببرید که بتواند از پروتکل‌های اینترنت مانند ویپ نیز پشتیبانی کند.

امکان برنامه‌ریزی و شخصی‌سازی این سانترال را هم دارید. از این رو پروتکل‌های مختلف مانند سیپ را هم می‌توانید روی آن اجرا کنید. همچنین انتظار تماس، تلفن گویا، کنفرانس‌های ویدیویی و … همگی قابل اجرا بر روی سانترال TDE هستند.

اگر به یک سانترال با نصب و نگهداری آسان نیاز دارید، استفاده از TDE به شما توصیه می‌شود. از طرفی این سانترال پاناسونیک جزو انواع پرظرفیت هستند و برای شبکه‌های گسترده و بزرگ یک گزینه عالی محسوب می‌شوند.

IMG 20210221 161820

مزایای استفاده از سانترال پاناسونیک

اما چه عواملی سبب شده است که امروزه کسب و کارها راه اندازی شبکه سانترال را جزو اولویت‌های اول خود می‌دانند؟

قطعا مزایای زیادی را می‌توان برای سانترال پاناسونیک در نظر گرفت که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

ارتباط بین کارکنان مجموعه، توسط شبکه داخلی انجام می‌گیرد. سیستم سانترال می‌تواند خطوط داخلی متنوعی را ایجاد کند.

هزینه شبکه داخلی رایگان است و سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های شرکت و کسب و کارها می‌شود.

ترافیک شبکه به مراتب کمتر از ترافیک در شبکه‌های مخابرات شهری است و ارتباط موثر و بهینه خواهد بود.

امکان ارتباطات دیجیتال، صوتی، تصویری و حتی برگزاری کنفرانس‌های ویدیویی و … در سانترال پاناسونیک میسر می‌شود.

البته مزایایی که استفاده از سانترال پاناسونیک برای صاحبان مشاغل دارد، بسیار بیشتر است و هنگام استفاده از این سانترال، قابلیت‌های مختلف آن را خواهید دید.

از سوی دیگر هنگامی که از شبکه‌ای مدرن و امروزی برای ارتباطات خود استفاده می‌کنید، مشتریان نیز کسب و کار شما را حرفه‌ای‌تر می بینند و این عامل به جذب و اعتماد مشتریان نیز کمک زیادی می‌کند. پس اگر می‌خواهید صاحب یک کسب و کار حرفه‌ای و مدرن باشید، باید از سانترال با کیفیت و کارایی بالا مانند سانترال پاناسونیک در ارتباطات خود بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دستگاه‌های سانترال، خریداری و نحوه‌ی راه‌اندازی آن‌ها می‌توانید به سایت پی بی ایکس شاپ مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.