کد مطلب: ۴۴۸۵۹۳

میزان سود ۱۴ شرکت بورسی اعلام شد

میزان سود ۱۴ شرکت بورسی اعلام شد

۱۴ شرکت سود تحققی و یک شرکت سود تقسیمی را اعلام کردند. در این گزارش میزان سود اعلامی این نمادها را ببینید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ۱۴ شرکت سود تحققی و یک شرکت سود تقسیمی را اعلام کردند. در این گزارش میزان سود اعلامی این نمادها را ببینید. جزییات اعلامی در کدال به شرح زیر است:

ـ سرمایه‌گذاری خدمات مدیریت سرمایه مدار از زیر مجموعه های «وبانک» در ۱۲ماهه سال ۹۷ مبلغ ۶۴۶ و در سال ۹۸ به عدد ۲۰۱۶ میلیارد ریالی رسیده که اثرات مثبتی در سود وبانک خواهد داشت.

ـ «ولملت» در گزارش ۱۲ماهه به سود ۴۴۰ ریالی رسیده است.

ـ «واعتبار» در ۹ ماهه ۲۶۳ ریال محقق کرده است در مدت مشابه این عدد ۳۵۱ ریال بوده است.

ـ «فروی» در ۱۲ماهه حسابرسی شده ۲۱۵۹ ریال سود محقق کرده است.

ـ «غگلپا» در گزارش ۱۲ماهه به سود ۱۸۸۲ ریالی رسیده است.

ـ «سشمال» ۳۵۵ ریال سود تقسیم کرده است.

ـ «دابور» در ۱۲ماهه ۳۴۴۰ ریال محقق کرده بود سهمی که در ۹ ماهه با سود ۲۷۷۷ ریالی عملکرد خوبی داشته است ۶ ماهه هم خوب بوده و ۱۷۹۸ ریال به ازای هر سهم محقق کرد . در ۳ ماهه ۶۲۴ ریال محقق کرده بود. در ۳ماهه سهم با ۹۰۳ میلیارد ریال فروش وسود عملیاتی ۳۷۸ میلیارد ریالی سود خالص ۲۴۲ میلیارد ریالی مواجه بود. در ۶ ماهه سود عملیاتی با رشدی عالی ۱۰۱۵ میلیارد ریال شده و سود خالص نیز با افزایش ۶۹۷ میلیارد ریال. در ۹ ماهه سود عملیاتی از ۱۰۱۵ به ۱۵۸۳ میلیارد ریال رسیده و سود خالص نیز ۱۰۷۷ میلیارد ریال بوده است. در ۱۲ماهه سود عملیاتی از ۱۵۸۳ به ۱۸۶۲ میلیارد ریال رسید و سرعت رشد کم بود سود خالص نیز ۱۳۳۴ میلیارد ریال بوده است.

ـ «دزهراوی» در ۱۲ماهه ۴۰ ریال محقق کرد و نسبت به ۹ ماهه پیشرفت داشت . سهم در ۹ماهه ۶ ریال زیان داشت. ۶ ماهه هم زیان ده بودو به سود نرسید ۳۴ ریال به ازای هر سهم زیان کرد. زهراوی در ۳ماهه با فروش ۶۷۳ میلیارد ریالی ، سود عملیاتی ۱۱۸ میلیاردریالی و زیان ۱۰۹ میلیارد ریالی مواجه شده بود. در ۶ماهه فروش ۱۴۵۰ میلیارد ریال ، سود عملیاتی با رشدی خوب ۳۶۹ میلیارد ریال و زیان خالص ۸۴ میلیارد ریال بوده. ۹ماهه سود عملیاتی ۶۶۵ میلیارد ریال و ۹ ماهه ۱۵ میلیارد ریال زیان داشته . در۱۲ماهه سود عملیاتی از ۶۶۵ به ۹۳۰ میلیارد ریال رسیده است و کنترل هزینه های مالی باعث سود اوری ۱۰۱ میلیارد ریالی شده است.

ـ «دلر» در ۱۲ماهه ۶۱۹۸ ریال سود محقق کرده است. در ۳ ماهه چهارم فروش افت کرده بود ولی حاشیه سود بهتر شده . دلر در ۹ ماهه با تحقق سود ۴۶۶۷ ریالی عالی عمل کرده سهمی که در ۶ ماهه ۲۸۹۷ ریال محقق کرده بود و در گزارش ۳ ماهه با تحقق سود ۱۲۰۳ ریالی مواجه بود . دلر در۳ ماهه ۱۸۱۹ میلیارد ریال فروش ، ۷۵۲ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۵۴۱ میلیارد ریال سود خالص داشت. در ۶ ماهه فروش ۳۸۴۲ ، سود عملیاتی با رشدی بهتر ۱۸۳۳ میلیارد ریال و سود خالص هم ۱۳۰۳ میلیارد ریال شده است. در ۹ ماهه فروش به ۶۰۴۲ میلیارد ریالی رسیده ، سود عملیاتی هم با رشد خوب ۲۸۱۴ و سود خالص ۲۱۰۰ میلیارد ریال بود. در ۱۲ماهه سود عملیاتی به ۳۶۹۹ میلیارد ریال رسیده و سود خالص ۲۷۸۹ میلیارد ریال شد.

ـ «زگلدشت» در ۱۲ماهه ۱۶۶۵ ریال و در ۹ ماهه به تحقق ۱۳۰۲ ریالی رسیده و به نظر خوب عمل کرده است . در ۶ ماهه ۸۷۵ ریال رسیده بود و در ۳ ماهه ۳۴۳ ریال محقق کرد. سهم ۳ماهه فروش ۲۵۵ ، سود عملیاتی ۵۵ و سود خالص ۶۸ میلیارد ریالی مواجه بود. در ۶ ماهه فروش به ۵۷۳ ، سود عملیاتی ۱۴۶ و سود خالص ۱۷۵ میلیارد ریالی رسید. در ۹ ماهه سود عملیاتی از ۱۴۶ به ۲۲۱ میلیارد ریال رسید و کمی از ۳ ماهه دوم کمتر بود ولی خوب بود در سود خالص نیز ۲۶۰ میلیارد ریال تحقق سود خالص داشت. در۱۲ماهه سود عملیاتی از ۲۲۱ به ۲۹۱ میلیارد ریال رسیده و در سود خالص با کمک سود های غیرعملیاتی به ۳۳۳ میلیارد ریال رسید.

ـ «ولملت» در ۱۲ماهه ۴۴۰ ریال محقق کرده است در ۹ ماهه به سود نه خیلی خاص ۲۱۶ ریالی و در ۶ ماهه حسابرسی شده به ازای هر سهم ۱۶۸ ریال محقق کرده است . ۳ماهه ۳۹ ریال محقق کرده بود. بخشی از سود شرکت مربوط به تحقق سایر درامد های عملیاتی است.

ـ «حآسا» ۵۵ ریال سود نقدی داد.

ـ «شتوکا» ۵۰۰ ریال تقسیم کرد.

ـ «غفارس» در ۱۲ماهه ۴۶۵ ریال سود محقق کرده است نکته جالب این است که سهم در مدت مشابه سال قبل به سود ۶۱۰ ریالی رسیده بود ودر سال ۹۸ افت سود نسبت به سال قبل را داشته است.رشد چشم گیر هزینه های عمومی اداری و فروش عامل این کاهش سود بوده است.

منبع: دنیای بورس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.