کد مطلب: ۳۲۹۵۳۲

طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی کلید خورد

طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی کلید خورد

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی توسط نمایندگان کمیسیون کشاورزی تقدیم هیات رئیسه مجلس شد تا فرآیند استیضاح به کمیسیون کشاورزی ارجاع داده شود.

رضا کریمی اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی توسط نمایندگان کمیسیون کشاورزی تقدیم هیات رئیسه مجلس شد تا فرآیند استیضاح به کمیسیون کشاورزی ارجاع داده شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی بیان کرد: دلیل اصلی اجرای این طرح عدم پاسخگویی به تذکرات نمایندگان مجلس بود و روز سه شنبه هفته آینده وزیر جهاد کشاورزی موظف به پاسخ‌گویی به سئوالات مطرح شده در این زمینه خواهد بود چرا که متاسفانه آن طور که باید به بخش کشاورزی اهمیت داده نشده و بسیاری از موارد در این زمینه از جمله حمایت از کشاورزان در راستای اجرای طرح آبیاری نوین در حد حرف و حدیث باقی مانده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از دیگر مواردی که در این زمینه برای کشاورزان مشکل‌ساز شده این است که جهاد کشاورزی به جای حمایت از کشاورزان سبب ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی شده که نیاز است برای حل این مشکل با تدوین بسته‌های حمایتی این مشکلات برطرف شود.

کریمی با اشاره به عدم پرداخت جرائم دیرکرد بخشوده بخش کشاورزی توسط دولت نیز بیان کرد: یکی دیگر از محورهای اصلی استیضاح وزیر جهاد کشاورزی این موضوع است که متاسفانه در این زمینه نیز اقدام قابل قبولی انجام نیافته است.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.