کد مطلب: ۷۵۶۰۹۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

انتخاب، عرضه اولیه جدید فرابورس

انتخاب، عرضه اولیه جدید فرابورس

امروز نشست خبری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان برگزار شد و بر همین اساس قرار است سهام شرکت انتخاب به همین زودی‌ها به عنوان عرضه اولیه روی تابلوی معاملات فرابورس برود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در چهارمین روز کاری هفته نشست خبری سهام شرکت انتخاب برگزار شد.

محمدحسین فهیمی، مدیرعامل صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان یا همان انتخاب گفت: لوازم خانگی بازار رقابتی دارد باید ضوابط مورد اصلاح قرار گیرد. اگر این اصلاح رخ دهد می تواند نقش موثری در حرکت رو به جلوی بیشتر این صنعت داشته باشد.

وی ادامه داد: گروه صنعتی انتخاب از سال ۷۹ کار خود را در حوزه تولید لوازم خانگی آغاز کرد و از سال ۹۸ تغییر ساختار داشت و مهیای ورود به بازار سرمایه شد و اکنون به عنوان یک هلدینگ در خواست پذیرش در بازار سرمایه را دادیم و امید است به زودی عرضه اولیه شویم.

عسگری مدیر مالی این هلدینگ نیز در ادامه توضیح داد: سرمایه شرکت هزار میلیارد تومان به عبارتی ۱۰ میلیارد سهم هزار ریالی است. مجموع هیئت مدیره ۷ نفر هستند سرمایه شرکت از سال ۷۹ با یک میلیون و ۷۰ هزار تومان آغاز و در ۹ مرحله افزایش سرمایه به هزار میلیارد تومان رسیده است.

این مسئول اظهار کرد: ۱۲ شرکت زیر مجموعه در بخش های مختلف داریم تفاوت ما با دیگر شرکت‌ها در ایجاد زنجیره ارزش ملی، بزرگترین و مجهز ترین کارخانه‌ها را داریم، سبد کامل محصول برای پاسخ حداکثری، وسیع ترین شبکه فروش، شبکه سراسری لجستیک و خدمات پس از فروش است. بالغ بر ۲۹ هزار میلیارد تومان فروش داشته‌ایم ۲ میلیون و در نهایت ۲۰۰ هزار دستگاه کل تولیدات ما بوده است.

فهیمی در پایان گفت: از سال ۹۹ بحث قیمت گذاری دستوری مطرح شد قطعا در رابطه با بحث لوازم خانگی مانند هر صنعتی سیاست درستی نبوده است. لوازم خانگی بازار رقابتی دارد باید ضوابط مورد اصلاح قرار گیرد و اگر این اصلاح رخ دهد می تواند نقش موثری در حرکت رو به جلوی بیشتر این صنعت داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حبیب الله

    باسلام
    بورس فعال و امن و سود آور می تواند یک مملکت را از هرجنبه سرپا نگه دارد ، متاسفانه دولت با دست کردن به جیب مردم بورس را فلج کرد و این همه فاجعه ببار آمد ، اعتماد مردم از بورس ، یعنی بزرگترین لکوموتیو اقتصاد و اشتغال از دست رفته است،
    بخاطر این بی اعتمادی ، گروهی واقعا خائن با ارز مملکت بیشتر خانه ها در کشورهای ترکیه و امارات خریداری کرده اند .
    بورس برای سهامدار باید همه آورده داشته باشد هم افزوده. که ندارد

  • محمدرضا محمدی

    امیدوارم با انتخاب عرضه اولیه فراوان وگوناگون جبران خسارت چندین ساله بشود

    • ناشناس

      عرضه اولیه انتخاب برای عموم هست یا برای صندوق ها؟؟

    • ناشناس

      آیا عرضه اولیه انتخاب
      برا عمومه یا مثل همیشه واسه از ما بهترونه؟

  • ناشناس

    عرضه اولیه انتخاب برای عموم هست یافقط صندوق ها؟

  • ناشناس

    آیا عرضه اولیه انتخاب واسه عمومه یا مثل همیشه واسه از ما بهترونه؟