کد مطلب: ۳۷۶۰۲۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

«زشریف» فردا عرضه می‌شود، این عرضه‌اولیه را بشناسید

«زشریف» فردا عرضه می‌شود، این عرضه‌اولیه را بشناسید

شرکت کشت و صنعت شریف آباد، یکی از شرکت‌های فعال در بخش کشاورزی و دامپروری بوده که به‌تازگی وارد بورس شده است. این شرکت طی 12ماهه منتهی به پایان آذر ماه سال 1397 (سال مالی 97) معادل 8.8 میلیارد تومان سود خالص ایجاد کرده، همچنین سود خالص هر سهام در پایان این دوره 17 تومان بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 133 درصد رشد داشته است.

بازار سهام سه‌شنبه آماده پذیرای عرضه‌اولیه دیگری است.

دومین عرضه‌اولیه سال ۱۳۹۸، شرکت کشت و صنعت شریف آباد با نماد « ز شریف » است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت کشت و صنعت شریف آباد در سال 1362 در حوزه کشاورزی و دامپروری شروع به کار کرد. این شرکت در حال حاضر با سرمایه ثبتی 52 میلیارد تومان، وابسته با سازمان اقتصادی کوثر است.

فعالیت شرکت کشت و صنعت شریف آباد

موضوع فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین عبارت است از: عملیات کشاورزی، باغداری، دامداری، مرغداری، تولید شیر، گوشت، تخم مرغ، انواع میوه‌جات و یا صنایع وابسته به آن، پرورش انواع دام، طیور، ماهی، تاسیس صنایع وابسته به کشاورزی، باغبانی و لبنیات، واردات انواع مواد اولیه، مواد واسطه‌ای و یا هرگونه مواد و محصولی که به نوعی مرتبط با فعالیت شرکت باشد.

سهام‌دار اصلی شرکت کشت و صنعت شریف آباد ، شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر بوده که بیش از 99 درصد سهام شرکت را در اختیار دارد.

66

ترکیب سهام‌داران شرکت کشت و صنعت شریف آباد

عرضه اولیه «زشریف» در بورس

شرکت کشت و صنعت شریف آباد با سرمایه 52 میلیارد تومان در بخش کشاورزی و دامپروری در بازار دوم بورس اوراق بهادار با نماد « زشریف » پذیرش شده و آماده عرضه اولیه ۱۰ درصد از سرمایه‌اش معادل 520 سهم در 31 اردیبهشت ماه سال جاری به روش بوک بیلدینگ است.

این شرکت آخرین اطلاعات و عملکرد مالی را بر روی کدال منتشر کرده است.

photo 2019 05 18 22 41 40 1

آخرین وضعیت «زشریف»

بر اساس صورت‌های مالی منتهی به پایان آذر ماه سال گذشته (سال مالی 97)، شرکت کشت و صنعت شریف آباد دارای 118 میلیارد تومان دارایی و 55 میلیارد تومان بدهی است.

این شرکت طی دوره 12 ماهه مالی خود (30 اذر ماه سال 1397) حدود 8.8 میلیارد تومان سود خالص ایجاد کرده و سود انباشته این شرکت به 8.6 میلیارد تومان رسیده است.

8666

همچنین سود خالص هر سهام در پایان سال مالی این شرکت 17 تومان بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 133 درصد رشد داشته است.

حداکثر سهام قابل خرید برای هر فرد 250 سهم در دامنه قیمتی 4100 تا 4200 ریال خواهد بود، به این ترتیب حداکثر نقدینگی احتمالی مورد نیاز 105 هزار و 500 تومان خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.