کد مطلب: ۴۴۷۵۵۶

رئیس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ خلیج فارس خبر داد:

خبرهایی تازه از عرضه اولیه سهام پتروشیمی بوعلی

خبرهایی تازه از عرضه اولیه سهام پتروشیمی بوعلی

رئیس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ خلیج فارس از آمادگی این شرکت برای عرضه اولیه سهام پتروشیمی بوعلی، زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس خبر داد و گفت: عرضه اولیه بوعلی در نیمه نخست امسال و تا پایان تابستان قطعی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جواد گلی، رئیس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ خلیج فارس با اشاره به وضعیت غیر عادی کشور زیر تاثیر کرونا ویروس، تصریح کرد: منتظر اعلام وضعیت عادی و کنترل‌های نهایی کرونا ویروس در کشور هستیم که در ماه‌های تابستان و با عادی شدن شرایط، عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی نهایی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با تاکید بر پایبندی مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بر توسعه مالکیت عمومی از طریق بورس، افزود: در همین راستا، طبق اطلاع‌رسانی‌های پیشین، برنامه عرضه اولیه سهام پتروشیمی بوعلی را پس از عرضه اولیه پتروشیمی تندگویان -که در فروردین امسال انجام شد- در نیمه نخست سال ۹۹ در دستور کار داریم.

رئیس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ خلیج فارس، در پاسخ به این پرسشی مبنی بر این‌که پذیرش پتروشیمی بوعلی در بورس در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: مراحل پذیرش در حال تکمیل و در مجموع، شرایط عرضه اولیه بوعلی آماده است.

گلی درباره زمان عرضه اولیه آریاساسول که هلدینگ خلیج فارس سهامدار ۵۰ درصدی آن است، اظهارنظر نکرد و گفت: ترجیح ما بر این است که مدیران آریاساسول در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند و ما در این حوزه دخالتی نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نرخ اتان چه زمانی اعلام خواهد شد، تصریح کرد: قرار بود نرخ آتان به زودی اعلام شود اما تاکنون خبری در این‌باره دریافت نکرده‌ایم و باید کمی صبر کنیم و منتظر اعلام نرخ اتان از سوی مراجع مربوط باشیم.

گفتنی است؛ پیش از این افسانه اروجی، معاون بازار فرابورس زمان احتمالی عرضه اولیه آریاساسول را ۳۱ اردیبهشت‌ماه و مشروط به نرخ‌گذاری جدید اتان، اعلام کرده بود اما با توجه به این‌که هنوز نرخ‌های جدید اعلام نشده است، به‌نظر می‌رسد عرضه اولیه آریاساسول نیز به آخرین ماه از فصل بهار، خرداد، موکول شود.

منبع: بااقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • اواره ایرانم

    خبرتوخبر و حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیکنه از اسفند میخوان آریاساسول عرضه کنند
    تا این صندوق دولت به ملت قالب نشه عرضه یی در کار نیست????

    • ناشناس

      یعنی چی

  • ناشناس

    اینقدر بزرگش نکنید و دیگه از شستا بیشتر که نیست آن که قرار بود ۸ میلیون و نیم بده شد ۳ و خورده ای .این که تا جایی که شنیدیم چهاره پس به هر نفر نهایتا یک و نیم برسه.
    البته فعلا کیسه دولت از صندوقها اول باید پر بشه بعد

  • ناشناس

    آریا ساسول هم احتمالا غگیلا ۲ باشه بجز ابرو ریزی چیزی نداره؟!

  • پیمان ج

    بورس برای رونق و کمک به تولید هر کشوری هست چرا بانکی ها بدون هیچ اصلاحی اجازه دارند پول مردم را با سودهای حبابی اخاذی کنند. مردم عزیز اگر میخواهید اقتصاد دچار ورشکستگی نشود سهام شرکت‌های تولیدی را بخرید