کد مطلب: ۳۹۳۳۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عرضه‌اولیه دیگری در راه است / «هجرت» چه ویژگی‌هایی دارد؟

عرضه‌اولیه دیگری در راه است / «هجرت» چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت پخش هجرت در صنعت محصولات دارویی فعالیت می‌کند. این شرکت تا پایان سال گذشته، بیش از 70 میلیارد تومان سود خالص ایجاد کرده، همچنین سود انباشته این شرکت در پایان سال گذشته به 75 میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با سال قبل 11 درصد رشد داشته است. همچنین سود خالص هر سهام این شرکت در پایان سال گذشته 472 تومان بوده که در مقایسه با سال 1396 معادل 902 درصد رشد داشته است.

بازار سهام روز شنبه پذیرای عرضه‌اولیه دیگری است.

هشتمین عرضه‌اولیه بازار سهام و چهارمین عرضه‌اولیه فرابورس در سال 1398، شرکت پخش هجرت با نماد «هجرت» است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت پخش هجرت به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین انبار دارویی خاورمیانه بوده که در سال 1333 به ثبت رسید و در سال 1344 شروع به کار کرد.

شرکت پخش هجرت دارای روابط تجاری با 41 تولیدکننده داخلی دارو و 59 واردکننده دارو و همچنین 10 تأمین‌کننده تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و بهداشتی بوده که همگی از تامین‌کنندگان اصلی کالاهای درمانی کشور هستند. سبد کالای شرکت پخش هجرت شامل بیش از 2000 قلم دارو و تجهیزات پزشکی است.

فعالیت شرکت پخش هجرت

موضوع فعالیت شرکت پخش هجرت خریدو فروش، واردات و صادرات هرگونه مواد و محصولات دارویی، بهداشتی، آرایشی و تجهیزات پزشکی، سرمایه‌گذاری و مشارکت در سایر شرکت‌ها، انعقاد قراردادهای مربوط به دادن و گرفتن حق امتیاز مربوط به تولید و توزیع محصولات فوق و انجام کلیه امور بازرگانی مجاز در خصوص محصولات مذکور است.

سهام‌دار اصلی شرکت پخش هجرت ، شرکت داروسازی فارابی بوده که 35.5 درصد سهام شرکت را در اختیار دارد.

9866900

ترکیب سهام‌داران شرکت پخش هجرت

عرضه اولیه «هجرت» در بورس

شرکت پخش هجرت با سرمایه 45 میلیارد تومان در بخش مواد و محصولات دارویی در بازار دوم فرابورس با نماد «هجرت» پذیرش شده و آماده عرضه اولیه ۱۵ درصد از سرمایه‌اش معادل ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم در ۱۹ مرداد ماه سال جاری به روش بوک بیلدینگ است.

این شرکت آخرین اطلاعات و عملکرد مالی را بر روی کدال منتشر کرده است.

photo 2019 08 05 11 56 38

آخرین وضعیت « هجرت »

بر اساس صورت‌های مالی منتهی به پایان سال 1397، شرکت پخش هجرت دارای 1.5 هزار میلیارد تومان دارایی و 1.4 هزار میلیارد تومان بدهی است.

این شرکت تا پایان سال گذشته، بیش از 70 میلیارد تومان سود خالص ایجاد کرده، همچنین سود انباشته این شرکت در پایان این دوره به بیش از 75 میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با سال ۱۳۹۶ معادل 11 درصد رشد داشته است.

4444

همچنین سود خالص هر سهام این شرکت در پایان سال ۱۳۹۷ معادل 472 تومان بوده که در مقایسه با سال قبل 902 درصد رشد داشته است.

حداکثر سهام قابل خرید برای هر فرد ۲۲۵ سهم در دامنه قیمتی ۱۷۷۰ تومان تا ۱۸۵۰ تومان خواهد بود، به این ترتیب حداکثر نقدینگی احتمالی مورد نیاز ۴۱۶ هزار تومان خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ممنون از گزارشتون….

  • ناشناس

    با سلام و خسته نباشید
    ممکنه بفرمایید که برای نیروهای زحمتکشی که سالیان دراز به مجموعه معظم هجرت خدمات رسانی کردن و هم اکنون بازنشسته شدن چرا سهمی در نظر گرفته نشد.؟؟؟!!!