کد مطلب: ۴۲۱۱۵۰

عملکرد بورس در ۱۴/۱۰/۱۳۹۸

سقوط تاریخی بورس در واکنش به شهادت سپهبد سلیمانی / کدام نمادها مثبت بودند؟

سقوط تاریخی بورس در واکنش به شهادت سپهبد سلیمانی / کدام نمادها مثبت بودند؟

شاخص کل بورس با افتی 4.36 درصدی، بیش از 16 هزار واحد سقوط کرد و در کانال 367 هزار ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز نزدیک به چهار هزار و 800 واحد کاهش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در اولین روز هفته و در واکنش به شهادت سپهبد سلیمانی افتی بی سابقه را تجربه کرد؛ شاخص کل بورس با افتی 4.36 درصدی، بیش از 16 هزار واحد سقوط کرد و در کانال 367 هزار ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز نزدیک به چهار هزار و 800 واحد کاهش یافت.

در روز سرخ پوش بورس، تنها چهار نماد کبافق، سدشت، فولاد و غنوش در بازه مثبت معامله شدند، همچنین پرمعامله‌ترین گروه امروز، فلزات اساسی بود و پس از آن صنایع شیمیایی و بانک‌ها قرار دارند.

14 دی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وآیند مثبت تر از همه بود که ننوشتی

  • ناشناس

    ذات بورس سهام واکنش نسبت به حوادث واتفاقات مختلف است بورس اوراق بهادار درتهران بارشدکم‌نظیری درچندماه اخیرمواجه بودکه تااواخرهفته قبل آماده اصلاح وکاهش قرارگرفته بودکه باخبرشهادت حاج قاسم بزرگ باواکنش منفی عمدتا سهامداران ناآگاه وهیجانی والبته سهامداران خردمواجه شدکارگزاران وصندوقهااقدامات حمایتی کردندلیکن واکنش بالابودواحتمالاادامه دارتادویاسه روزدیگرالبته نه به شدت امروزلیکن سهامداران که بایجان فروشنده سهام خودهستندباسختی درچند و آینده درصف های طویل خریدانتظارخواهندکشیدمراقب سهام ودارایی خودباشیدوهیجانی نفروشیدشورای عالی بورس برای شرایط غیرمترقبه اقدامات کنترلی داردمراقب باشید