کد مطلب: ۴۳۵۶۶۳

عملکرد بورس در ۹۸/۱۲/۱۷

شاخص کل با ریزش حدود ۶ هزار واحدی از صعود باز ماند

شاخص کل با ریزش حدود 6 هزار واحدی از صعود باز ماند

شاخص کل بازار سرمایه در ساعات ابتدایی امروز با ریزش 4 هزار و 200 واحدی همراه بود و در نهایت نیز با ادامه ریزش‌ها، افت 5 هزار و 980 واحدی را به ثبت رساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بازار سرمایه همچون هفته گذشته، اولین روز معاملاتی این هفته را نیز با سقوط آغاز کرد و با افت 1.08 درصدی، معادل پنج هزار و 980 واحد به 549 هزار و 188 واحد سقوط کرد. شاخص کل بازار سرمایه درحالی امروز را با افت شروع کرد که چهارشنبه هفته گذشته را با رشد 10 هزار و 943 واحدی به پایان رساند.

شاخص کل هم وزن نیز امروز با افت 0.95 درصدی معادل هزار و 764 واحد به کانال 184 هزار و 501 واحدی بازگشت.

سه نماد شتران، شپنا و بورس بیشترین تاثیر را در شاخص کل بازار امروز داشتند که دو نماد اول بیشترین تاثیر را در سقوط شاخص برجای گذاشتند. همچنین گروه‌های شیمیایی، فلزات اساسی و خودرو سه صنعت برتر اولین روز از معاملات هفته بودند.

ارزش معاملات بازار سهام امروز نیز به 4.8 هزار میلیارد تومان رسید و ارزش کل بازار سرمایه نیز که چهارشنبه گذشته توانسته بود به کانال ۲۰۱۹ هزار میلیارد تومان وارد شود به 2000 هزار میلیارد تومان بازگشت.

171

172 1

173

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهدی

    دلتون خنک شد مسئولین ترمز دستی بورس رو کشیدین ؟

  • سعید

    اگه مسئولین به فکر درمان بورس نباشند دوباره پولها از بورس بیرون کشیده میشه و ضربه میزنه به یه جای دیگه مملکت. چرا کسی جوابگو نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟