کد مطلب: ۳۵۵۱۷۶

بررسی تازه‌ترین عملکرد سایپا مربوط به بهمن ماه امسال:

موجودی پارکینگ سایپا چقدر است؟

موجودی پارکینگ سایپا چقدر است؟

شرکت سایپا در بهمن ماه امسال از حدود 22 هزار دستگاه خودرو تولیدی تنها 17 هزار خودرو را به فروش رسانده و بقیه خودروها به مابقی خودروهای موجود در پارکینگ این شرکت اضافه شده است.

پس از قرار گرفتن گزارش عملکرد بهمن ماه شرکت ایران‌خودرو بر روی سایت کدال در روز گذشته، شرکت سایپا ، دیگر خودروساز بزرگ کشور نیز امروز اقدام به انتشار گزارش عملکرد بهمن ماه خود کرد.

این شرکت بزرگ خودروسازی که همانند ایران‌خودرو به‌تازگی دست به فروش فوری‌های روزانه زده، در تازه‌ترین گزارش خود میزان تولید و فروش مقداری و قیمتی را به اطلاع عموم رسانده است.

بر اساس این گزارش، سایپا در دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه از محل فروش محصولاتش 515 میلیارد تومان درآمد داشته است.

این خودروساز بزرگ با میانگین 726 دستگاه تولید روزانه در بهمن ماه سال جاری 21 هزار و 805 دستگاه خودرو تولید کرده که بخش اعظم تولیدش مربوط به تیبا بوده است.

عملکرد مالی سایپا در بهمن ماه ۹۷

سهم گروه‌های تولیدی سایپا در بهمن ماه امسال

همچنین در دوره مذکور، سایپا از حدود 22 هزار دستگاه خودرو تولیدی تنها 17 هزار خودرو را به فروش رسانده و بقیه خودروها به مابقی خودروهای موجود در پارکینگ این شرکت اضافه شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت سایپا با وجود اینکه حجم تولیدی کمتر از ایران‌خودرو داشته اما تعداد خودروهای دپو شده در پارکینگ این شرکت در پایان بهمن ماه بیشتر از ایران‌خودرو و بیش از 41 هزار دستگاه خودرو بوده است.

میزان تولید سایپا در بهمن ماه در مقایسه با دی ماه بیش از 32 درصد افزایش داشته، اما رشد میزان فروش خودروهای این شرکت نصف رشد تولیدی و تنها 15 درصد بوده است.

عملکرد مالی سایپا در بهمن ماه ۹۷

میزان تولید و فروش سایپا

همچنین درآمد حاصل از فروش محصولات سایپا در بهمن ماه نسبت به دی ماه امسال 38 درصد رشد داشته است.

این خودروساز در 11 ماهه نخست سال جاری حدود 283 هزار دستگاه خودرو تولید کرده و طی همین دوره 272 هزار و 843 دستگاه از محصولاتش را به فروش رسانده است.

سایپا نرخ فروش کل محصولات را افزایش داده که در بین آن‌ها خودروی تیبا با افزایش حدود 3.5 درصدی قیمت، بیشترین افزایش را داشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.