کد مطلب: ۴۳۸۲۰۴

عملکرد مالی یک نماد سرمایه‌گذاری/ سود ۱۰ میلیارد تومانی وساخت در اسفند ماه

عملکرد مالی یک نماد سرمایه‌گذاری/ سود 10 میلیارد تومانی وساخت در اسفند ماه

بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران ( وساخت) در اسفندماه توانسته بیش از 10 میلیارد تومان سودآوری داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس گزارش عملکرد مالی اسفندماه منتنشر شده در وبسایت کدال، شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران که به نماد وساخت و سرمایه یک هزار میلیارد ریالی در بورس فعال است، در اسفندماه امسال با فروش 25 میلیون از سهام شرکت تامین مسکن جوانان ( ثجوان)، 195 میلیون تومان از سبد سهام خود کاسته و از فروش این سهام 10 میلیارد و 202 میلیون تومان سودآوری داشته است.

1 10
بر این اساس تا پایان اسفند امسال، این شرکت بیش از 220 میلیارد تومان در 12 شرکت بورسی و 26 غیربورسی سرمایه‌گذاری کرده که در مقایسه با بهمن ماه افتی 107 میلیارد ریالی داشته است. این در حالی است که کل سرمایه‌گذاری‌های وساخت در فروردین ماه امسال 290 میلیارد تومان بود که نشان از افت 24 درصدی سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در یکسال اخیر می‌دهد.

1 1 1

عملکرد اسفندماه وساخت در حالی منتشر شده که این شرکت در 9 ماه نخست امسال توانسته بود سودی خالص 227 میلیارد تومانی را به ثبت برساند که معادل سود 2083 ریالی به ازای هر سهم بوده است.
وساخت در حالی سال 98 را به پایان رسانده که در یک ماه اخیر هر سهم آن رشدی 5 درصدی داشته و بازدهی یک ماهه و سه ماهه این شرکت به ترتیب 48 و 545 درصد به ثبت رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یک چیزی بنویسید ما هم بفهمیم یعنی امسال هم سود نمی خواهید بدید جمع کنید این شرکت و نخواستیم بیت سال دو ریال سود ندادید