کد مطلب: ۱۳۷۳۳۰

فراخوان محورهای پیشنهادی پنجمین همایش بین‌المللی خودرو

فراخوان محورهای پیشنهادی پنجمین همایش بین‌المللی خودرو

دبیرخانه دائمی همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از کلیه صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه صنعت خودرو درخواست کرد به منظور برگزاری موفق پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو نسبت به ارسال نقطه‌نظرات و پیشنهادهای خود اقدام نمایند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در این اطلاعیه آمده است با توجه به تجربیات ارزنده حاصله از برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو بدین‌وسیله از عموم کارشناسان و صاحب‌نظران و همچنین دست‌اندرکاران صنعت خودرو و صنایع وابسته درخواست می‌شود نقطه‌نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص تعیین محورها و موضوعات اصلی برگزاری این همایش و همچنین هرگونه نقطه‌نظر سازنده به منظور برگزاری موفق پنجمین همایش بین‌المللی خودرو ایران، به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، خیابان جام جم، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیریت ارتباطات و یا به نمابر ۲۳۸۶۲۳۷۰ ارسال نمایند.

گفتنی است چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو در روزهای ۲۴ و ۲۰ بهمن ماه سال گذشته در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران با حضور تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان داخلی و خارجی صنعت خودرو برگزار شد. براساس مصوبات این همایش، مقرر گردید دبیرخانه دائمی همایش بین‌المللی صنعت خودرو تأسیس و در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مستقر گردد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.