کد مطلب: ۵۹۴۸۰۱

خبر فوری؛ فرصت مانده تا پایان ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰

خبر فوری؛ فرصت مانده تا پایان ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰

فقط ۳ روز تا پایان زمان لاتاری ۱۴۰۰ مهلت باقیست. بنابراین زمان باقی مانده بسیار ناچیز است و اگر می‌خواهید در لاتاری امسال ثبت نام کنید، باید سریعا اقدام کنید.

برای ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰ چقدر وقت داریم؟ و چقدر زمان برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ باقی مانده؟ برای ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰ چکار کنیم؟ برای ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰ چه شرایط و مدارکی نیاز است؟ در فرصت باقی مانده تا پایان ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰ چه اقداماتی لازم است انجام شود؟ و در کجا می‌توان در لاتاری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد؟ این روزها که در زمان ثبت نام لاتاری گرین کارت ۱۴۰۰ امریکا قرار داریم، اینها سوالاتی هستند که به ذهن افراد خطور می‌کنند و آنها به دنبال پاسخ این سوالات هستند، اگر شما هم قصد دارید در لاتاری ۱۴۰۰ ثبت نام کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا فرصت اندک باقیمانده را از دست ندهید و بتوانید شانس خود را برای گرفتن کارت سکونت دائم امریکا امتحان کنید.

زمان باقیمانده تا اتمام زمان ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰

فقط ۳ روز تا پایان زمان لاتاری ۱۴۰۰ مهلت باقیست. بنابراین زمان باقی مانده بسیار ناچیز است و اگر می‌خواهید در لاتاری امسال ثبت نام کنید، باید سریعا اقدام کنید. اما پیش از این باید نکات ضروری و مهم لاتاری ۱۴۰۰ را بدانید که این عجله باعث نشود در ادامه به مشکل بخورید. زیرا ثبت نام درست و اصولی لاتاری بسیار حائز اهمیت است.

شرایط و مدارک ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰

اول آنکه شما باید متولد یکی از کشورهای مجاز به ثبت نام باشید که خوشبختانه نام کشور ما ایران هر سال در لیست منتشر شده توسط اداره مهاجرت به امریکا قرار می‌گیرد و شما به عنوان یک ایرانی امکان ثبت نام دارید. اما اگر در کشوری متولد شده‌اید که جز کشورهای مجاز نیست نگران نباشید اگر همسر یا یکی از والدین شما متولد یکی از کشورهای مجاز باشند، می‌توانید ثبت نام کنید. لازم به ذکر است اتباع کشور افغانستان یا دیگر کشورهای همسایه که در ایران سکونت دارند نیز می‌توانند در لاتاری ثبت نام کنند ولی در سهمیه کشوری که در آن متولد شده‌اند قرار می‌گیرند.

IMG 20211107 132616

شرط دوم لاتاری، داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم و یا ۲ سال سابقه کار قابل استناد در طول ۵ سال گذشته می‌باشد. این شرط عملا از ثبت نام افراد زیر ۱۸ سال جلوگیری می‌کند. زیرا معمولا افراد ۱۸ سال فاقد این شرط هستند. اما افراد زیر ۱۸ سالی که تمایل به ثبت نام دارند، می‌توانند به عنوان زیر مجموعه پدر و مادرشان ثبت نام کنند. همچنین افراد برای ثبت نام به عنوان نفر اصلی می‌بایست پاسپورت معتبری که تاریخ انقضای آن نگذشته باشد، داشته باشند.

اقدامات لازم قبل از ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰

از آنجایی‌که فرصت باقیمانده زمان ثبت نام لاتاری محدود است، قبل از ثبت نام لاتاری موارد پیش رو باید حتما در نظر بگیرید: اولا اطمینان حاصل کنید که پاسپورتتان حتما اعتبار داشته باشد و به هیچ عنوان با دستکاری تاریخ اعتبار پاسپورت در لاتاری ثبت نام نکنید زیرا بعدا برایتان دردسر ساز خواهد شد. دوما عکس مخصوص لاتاری تهیه کنید. بهتر است بدانید عکس مخصوص لاتاری شرایط خاصی دارد که حتما باید بدان توجه نمایید.

از کجا لاتاری ثبت نام کنیم؟

IMG 20211107 132638

سالانه تعداد زیادی از افراد به علت عدم آگاهی شانس خود را برای اخذ ویزا و کارت سبز امریکا از دست می‌دهند؛ زیرا خیلی از افراد از اصول اولیه ثبت‌نام ازجمله ویژگی‌های عکس و از این قبیل موارد باخبر نیستند.

همچنین در طی سال‌های ریاست جمهوری ترامپ برندگان لاتاری در زمان مصاحبه با درخواست مدارک جدید و متنوعی از سوی آفیسر مواجه می‌شدند که به علت عدم تجربه و پیگیری لازم از آن آگاهی ندارند بنابراین شانس اخذ ویزا را از دست می‌دهند؛ بنابراین برای آنکه ثبت‌نام شما به‌صورت کاملاً اصولی انجام شود و بعد از قبولی نیز بتوانید با کارشناسان مجرب و مطلع در این زمینه در ارتباط باشید، بهتر است از موسسات مهاجرتی آگاه و کاربلد نظیر کارت سبز به نشانی www.cartesabz.net در زمینه مهاجرت به آمریکا کمک بگیرید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.