کد مطلب: ۴۰۹۴۳۸

فروش تورهای اقساطی ویژه نوروز ۹۹

فروش تورهای اقساطی ویژه نوروز 99

هزینه‌ سفر برای بسیاری از افراد، فاکتور مهم انتخاب تور است، بیسان سیر تلاش کرده‌ است که طیف وسیعی از تور آنتالیا را به شکل اقساط ویژه نوروز در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد تا آنها با هر سلیقه‌ای بتوانند به این شهر لوکس سفر کنند.

بی‌شک هزینه‌ سفر برای بسیاری از افراد، فاکتور مهم انتخاب تور است. بیسان سیر تلاش کرده‌ است که طیف وسیعی از تور آنتالیا را به شکل اقساط ویژه نوروز در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد تا آنها با هر سلیقه‌ای بتوانند به این شهر لوکس سفر کنند و خاطرات خوشی را خلق کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیسان سیر طیف وسیعی از تور آنتالیا را به شکل اقساط ویژه نوروز در اختیار علاقه‌مندان به سفر قرار داده است تا آنها با هر سلیقه‌ای بتوانند به این شهر سفر کنند و خاطرات خوشی داشته باشند. فارغ از مقصد مورد نظر برای سفر، عواملی در یک پکیج تور موثرند که گاهی بی‌‌دقتی به آن‌ها می‌تواند یک سفر را دچار مشکلات متعددی کند.

آژانس مسافرتی بیسان سیر می‌کوشد تا با برشمردن این موارد و همچنین شرح هر کدام، علاقه‌مندان به سفر را با جزئیات این موارد آشنا سازند تا در زمان انتخاب، اقدام به خرید تور مورد نظر خود کنند.

در چه فصلی به شهر آنتالیا می‌توان سفر کرد؟

یکی از مهم‌ترین موارد در خرید تور آنتالیا، فصلی ا‌ست که مسافران قصد سفر در آن را دارند. با توجه به وضعیت جغرافیایی منطقه، معمولا در فصل‌های سرد دمای هوا از صفر تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد است. بنابراین استفاده از ساحل‌ها در این فصل‌ها تقریبا ممکن نیست.

139808144195511893 images 02

همچنین بسیاری از تفریحات آبی موجود در هتل‌ها نیز در این فصل تعطیل هستند. بنابراین و با توجه به استقبال کم، قیمت، کمترین حالت خود را خواهد داشت. بهترین فصل برای سفر به آنتالیا از خرداد ماه تا پایان شهریور ماه است و به همین نسبت، با پیشروی در ماه‌ها، به علت گرما و استقبال بیشتر، قیمت بالاتر خواهد رفت. عید نوروز، یک حالت بینابینی دو فصل زمستان و تابستان را دارد، برخی هتل‌ها تفریحات آبی خود را راه‌اندازی کرده‌اند و مهمانان امکان استفاده از آن را دارند و هوای بهاری و فراغت و تعطیلات طولانی اجازه گشت‌وگذار در طبیعت زیبا و آثار تاریخی این شهر را به مسافران می‌دهد.

چه مدت زمانی برای سفر به آنتالیا کافی است ؟

در طول سال، به شکل معمول، تورهای آنتالیا در پکیج‌های ۶ شب و ۷ روزه به فروش می‌رسند. اما در نوروز، ممکن است زمان تور تا ۱۰ شب نیز افزایش یابد، بنابراین هر چه مدت زمان تور بیشتر باشد، هزینه‌ی آن نیز بیشتر خواهد بود، اما باید به یاد داشت که آنتالیا به عنوان یکی از مقاصد شگفت‌انگیز و زیبا ، خاطرات خوشی را برای مسافران با یادگار خواهد گذاشت.

ارزان‌ترین سفر به پرطرفدارترین مقصد دنیا با تور دبی

امروزه دبی به یک مقصد گردشگری جذاب برای همه تبدیل شده با توجه امکانات مرفه و همه جانبه‌ای که این شهر دارد همیشه می‌شود دبی را دید.

139808144195511893 images 03

دبی همه جور هتلی در مناطق مختلف دارد اگر شخصی به دنبال هتل ارزان است بهتر است در دیره و البرشا، هتل خود را انتخاب کند و اگر قصد سفر لوکس دارید هتل‌های مارینا و خیابان شیخ زائد انتخاب‌های خوبی هستند. تمامی هتل‌های پیشنهادی آژانس بیسان سیر را بررسی کنید، این هتل‌ها با صبحانه برای گردشگران رزرو می‌شوند.

همچنین پرواز‌های مختلفی همچون ماهان‌، ایران ایر و ایرعربیا هر روز هفته به دبی پرواز دارند و با توجه به برنامه شخصی می‌توان روز سفر را به مدت ۴ تا ۵ شب انتخاب کرد.

تمامی پرواز‌های تور دبی دارای ترنسفر فرودگاهی هستند که به آسانی مسافران به مقصد می‌رسند. باید به یاد داشت که برای گشت شهری هیچ سختی وجود ندارد در واقع با تورهای بیسان سیر، می‌توان یک گشت شهری با راهنمای فارسی زبان را مهمان آژانس بیسان سیر بود و در دیگر روزها در دبی به راحتی با مترو به تمام مناطق شیخ زائد و سواحل جمیرا و بر‌دبی دسترسی داشت. حتی اگر فرصت بود می‌توان به سمت دیره هم به راحتی رفت و از بازار قدیمی دبی دیدن کرد و در رستوران‌های قدیمی این قسمت از شهر غذاهای عربی نوش جان کرد.

پیشنهاد می‌شود اگر شخصی هیجان را دوست دارد به همراه همسفران خود، حتما پارک آبی وایلد وادی را تجربه کند. اینجا یکی از مدرن‌ترین پارک‌های آبی دنیاست که یکی از جاذبه‌های اصلی در شهر دبی محسوب می‌شود. باید برای دیدن منظره شهر از زاویه‌ای تازه به بالای قاب دبی رفت و شهر را در غروب آفتاب تماشا کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.