خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۱۴۱۰

آژانس گردشگری دامون گشت، پیشرو در خدمات گردشگری

آژانس گردشگری دامون گشت، پیشرو در خدمات گردشگری

آژانس دامون گشت قرن با بهرمندی از تیم برنامه‌نویس حرفه‌ای توانسته است، سایت‌هایی را راه‌اندازی کند که با ارائه به‌روزترین و با صرفه‌ترین قیمت‌ها مسافران از هر نقطه از جهان بتوانند نسبت به رزرو آنلاین هتل، رزرو تور و همچنین خرید بلیط هواپیما اقدام کنند.

آژانس مسافرتی دامون گشت قرن، در سال ۱۳۹۹ در شهر مشهد تاسیس شده است. این آژانس مسافرتی متشکل از پرسنلی مجرب، کارآزموده و حرفه‌ای بوده و اکنون یکی از شرکت‌های پیشتاز در حوزه گردشگری می‌باشد. این مجموعه با ایجاد بخش‌های اختصاصی در حوزه رزرو هتل و طراحی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و همچنین خرید بلیط هواپیما به منظور ارتقاء خدمات با کیفیت گردشگری با کمترین نرخ تشکیل شده است.

شرکت مسافرتی دامون گشت قرن با مدیریت مهدی اخوان مفتخر است با مدیریتی راهبردی و ارائه خدمات گوناگون در حوزه گردشگری، با تمام تلاش در مسیر رسیدن به هدف خود گام بردارد.

خدمات آژانس مسافرتی دامون گشت قرن به مشتریان

دامون گشت قرن طی یک سال فعالیت خود توانسته است با عبور از فراز و نشیب‌ها همواره در مسیر رسیدن به هدف خود قدم بردارد و امروزه برای ارائه خدماتی همچون رزرو هتل، رزرو تور و خرید بلیط هواپیما حرفی برای گفتن داشته باشد.

قابل ذکر است که این آژانس به منظور رفاه حال مشتریان خود، با راه‌اندازی چندین سایت معتبر خدمات شایسته‌ای را به هموطنان ارائه دهد. در این قسمت به معرفی سایت‌هایی که زیر نظر آژانس مسافرتی دامون گشت قرن فعالیت می‌کنند، می‌پردازیم:

سامانه رزرواسیون "های هتل"

سامانه رزرواسیون های هتل ، سایتی تخصصی و حرفه‌ای می‌باشد که در بین ۱۰ سایت برتر ایران قرار گرفته است. در این سایت کلیه خدمات و امکانات هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های موجود در بیش از ۵۶ شهر کشور ارائه شده است. این سایت اطلاعاتی در خصوص تعداد و قیمت هتل‌ها و همچنین چگونگی رزرو اتاق را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

IMG 20210517 091024

گردشگران می‌توانند در این سایت کلیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های موجود در کشور را مشاهده کنند. در صورت انتخاب هر یک از هتل‌ها، می‌توانند اطلاعات کاملی از هتل مورد نظر همچون قیمت، امکانات، نقشه و همچنین نظرات گردشگرانی که از قبل آن هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، را مشاهده کنند.

جستجو و مقایسه هتل در "های هتل"

سایت گردشگری های هتل به دنبال صرفه‌جویی در وقت ارزشمند مسافران این امکان را به وجود آورده تا بتوانند به آسانی در این سایت به هتل مورد نظر خود دست پیدا کنند. با استفاده از جستجوی پیشرفته در این سایت و با وارد کردن شهر مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد نفرات، هتل‌هایی که در آن تاریخ مشخص شده دارای اتاق خالی جهت اقامت باشند، را نشان می‌دهد.

همچنین گردشگران می‌توانند با استفاده از موتور جستجو و وارد کردن نام هتل خود به راحتی و در کمترین زمان به هتل مورد نظر خود در هر کجای کشور دسترسی پیدا کنند. این سایت این امکان را به وجود آورده است تا مسافران بتوانند هتل‌های انتخابی خود را از نظر امکانات و خدمات ارائه شده و همچنین قیمت‌ها با یکدیگر مقایسه کنند.

های هتل نیز علاوه بر معرفی هتل‌های کشور، اقامتگاه‌های بومگردی را هم معرفی کرده است و می‌توانید با مراجعه به آن با بومگردی‌های سایر نقاط کشور آشنا شده و برای رزرو آن به صورت آنلاین اقدام کنید.

مجوزهای سایت

در جامعه امروزی و نفوذ روز افزون اینترنت و افزایش کسب و کارهای اینترنتی، رقابت روی مولفه‌های دیگر قرار می‌گیرد. اعتماد و اطمینان بین مشتری و فروشنده پارامتر مهمی است که از دیرباز در کسب و کارها، جزئی از دغدغه‌های اصلی بوده است. لذا کسب و کارها با اخذ مجوزهای متفاوت در صدد اخذ این اطمینان‌سازی برآمدند. امروزه در کسب و کارهای اینترنتی نیز مجوزهایی وجود دارد که هر وب‌سایتی که از آنها بی‌بهره باشد از آن اطمینان‌سازی دور می‌ماند. نماد اعتماد الکترونیکی، یکی از آن نمادهای معتبر است که متاسفانه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی حوزه گردشگری از آن بی‌بهره ماندند.

لذا سامانه رزروراسیون "HiHotel" (سلام هتل) مفتخر است با تلاش‌های فراوان و ارسال مجوزهای مختلف به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماد اعتماد الکترونیکی را اخذ نماید. همچنین این سایت توانسته است نمادهای دیگری از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی و پرداخت الکترونیک و آنلاین حق بیمه عمر را اخذ نماید.

IMG 20210517 091101

تالار گفتگو

تالار گفتگو در سایت به مسافران این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم سوالات خود را با تیم پشتیبان رزرو در میان بگذارند. تیم پشتیبان رزرو نیز در کمترین زمان به آنها پاسخ می‌دهند.

"های تور" سامانه جامع رزرواسیون تورهای ایران

IMG 20210517 090924

سایت های تور با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن سعی دارد، تورهای ارزان با رزرو سریع و آسان را برای مشتریان گرامی فراهم آورد. این سایت تورهای خود را به دو دسته تقسیم کرده است.

تور داخلی: این نوع تور مقصدهایی را در بر می‌گیرد که تنها در داخل کشور هستند. تور داخلی نیز تورهای طبیعت گردی متنوعی همچون تور بومگردی و تور یکروزه را ارائه می‌دهد. این تورها به دلیل هزینه کمی که دارند، در بین گردشگران دارای محبوبیت بسیار زیادی هستند. از آن جایی که جاذبه‌های گردشگری موجود در ایران بسیار زیاد است، گردشگران و مسافران می‌توانند با هزینه کم یک سفر لذت بخش را تجربه کنند.

سامانه تخصصی رزرو hitour 24 ، این امکان را بوجود آورده تا مسافرانی که مقصد آنها شهر های داخلی می‌باشد، بتوانند تور خود را به صورت اقساطی رزرو کنند. این نوع تور از محبوب‌ترین تورهایی می‌باشند که در ابتدای برگزاری با استقبال بسیار خوبی روبرو می‌شوند.

تور خارجی: همانطور که از نام آن پیداست سفر به خارج از مرز ایران می‌باشد. سایت‌های تور به تازگی فعالیت خود را در حوزه تور خارجی آغاز کرده و در حال حاضر تور خارجی شهرهایی همچون استانبول، آنتالیا و دبی را ارائه می‌دهد. این تورها نیز شامل بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و اقامت می‌باشد.

سامانه تخصصی رزرو hitour24 ، تورهای داخلی خود را در دو نوع مختلف حمل و نقل هوایی و زمینی و تورهای خارجی تنها به صورت هوایی ارائه کرده است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت های تور، قیمت‌های لحظه‌ای تورها که با استفاده از آخرین متدهای برنامه‌نویسی به‌روزرسانی می‌شوند را مشاهده کنید.

خدمات سامانه تخصصی ۲۴hihtour

"های تور" خدمات و امکانات بسیار زیادی را جهت رفاه مشتریان و گردشگران ارائه داده است. برخی از این خدمات عبارتند از:

  • امکان رزرو تور به تمام نقاط ایران و جهان به صورت آنلاین و بدون واسطه امکان‌پذیر است…
  • با رزرو تور در های تور، از قیمت‌های باورنکردنی و تخفیف‌های ویژه مناسبتی لذت ببرید…
  • شما می‌توانید با رزرو تور از های تور از خدمات بی‌نظیر هتل‌ها و شهرهای مقصد به صورت پکیج بهره‌مند شوید…

خرید بلیط هواپیما با کمک آژانس مسافرتی دامون گشت قرن

آژانس دامون گشت قرن با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری، سیستم فروش پروازهای سیستمی و چارتری را راه‌اندازی نمود. در این سایت این امکان وجود دارد که می‌توانید با وارد کردن شهر مبدأ و مقصد پایین‌ترین نرخ قیمت را بدون محدودیت تاریخ رفت را مشاهده کرده و برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

سخن آخر

آژانس دامون گشت قرن با بهرمندی از تیم برنامه‌نویس حرفه‌ای توانسته است، سایت‌هایی را راه‌اندازی کند که با ارائه به‌روزترین و با صرفه‌ترین قیمت‌ها مسافران از هر نقطه از جهان بتوانند نسبت به رزرو آنلاین هتل، رزرو تور و همچنین خرید بلیط هواپیما اقدام کنند. همچنین می‌توانند در صورت تمایل با پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته (۳۸۵۸۴۰۵۰-۰۵۱) تماس بگیرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهسا

    بسیار عالی و مفید بود