کد مطلب: ۴۷۷۱۸۰

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

فروش حضوری لاستیک دولتی ممنوع شد / لاستیک را اینترنتی بخرید

فروش حضوری لاستیک دولتی ممنوع شد / لاستیک را اینترنتی بخرید

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران از ممنوعیت فروش لاستیک دولتی در بازار خبر داد و گفت: کسانی که قصد خرید لاستیک خودرو دارند باید از طریق سایت فروش لاستیک اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، احمد کریمی، دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیون‌داران در گفتگو با ایسنا از چهار برابر شدن قیمت لاستیک در شرایط کنونی و پس از برداشتن ارز دولتی آن انتقاد کرد و گفت: «چرا باید قیمت یک حلقه لاستیک از واردات تا بازار داخلی بیش از دو برابر شود و نظارت دقیق و درستی روی تولید و واردات آن وجود نداشته باشد؟» حال در راستای نظارت بیشتر در بازار لاستیک نیز خسرو ابراهیمی‌نیا، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران از فروش لاستیک اینترنتی خبر داده است.

در همین حال عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران در پاسخ به این پرسش که آیا فروش لاستیک هم سهمیه‌بندی شده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: فروش لاستیک از این پس به شکل اینترنتی انجام می‌شود، یعنی فروش لاستیک دولتی دیگر مثل گذشته حضوری نیست و فروش حضوری لاستیک دولتی ممنوع شده است.

خسرو ابراهیمی‌نیا به این اقدام ممنوعیت فروش حضوری لاستیک دولتی اشاره کرد و گفت: این لاستیک‌ها براساس قیمت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان فروخته می‌شود. خوشبختانه هیچ کمبودی در بازار لاستیک مشاهده نمی‌شود و هدف از فروش لاستیک اینترنتی نیز حذف دلالان در این بازار است.

او اظهار کرد: کسانی که قصد خرید لاستیک دولتی را دارند می‌توانند به سامانه مربوط به فروش لاستیک ( با توجه به اینکه هر صنعت لاستیک یک سایت فروش را به خود اختصاص داده است ) مراجعه کنند و با واریز پول لاستیک مورد نیاز خود را خریداری کنند. یعنی مردم با ثبت نام در سایت‌ها و درج مشخصات و محل زندگی می‌توانند لاستیک را در نزدیک‌ترین نمایندگی محل زندگی تهیه کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تو کدوم سایت باید بریم برا ثبت نام تایر؟؟؟

  • ناشناس

    سلام خدا پدرو مادرتن بیامورد اینتر نتی خیلی وب است و همه کسانی که لازم دارند ثبتنام کننو و من خودم الان لاستیک نداره ماشینم تو خونه زده باطر بی لاستیکی یلی خوب است دست شما در دنکند

  • ناشناس

    سایت باز باشه به نوبت مثل آخرین شماره کد ملی یاپلاک

  • سلیمانی

    من ثبت نام کردم کویرتایر ۱۵روز بعد تایید شد وخریدم هم روز بعدساعت ۹انجام دادم و۵روز بعدبرام فرستادن باید سر ساعت ۹توسایت باشی ومرتب چک کنی تا بتونی خرید کنی

    • ناشناس

      ادرس سایت چی من نتونستم ثبت نام کنم

  • رامین

    پیش بسوی صف گرفتنی دیگر زنده باد ایران

  • ناشناس

    بخدا فقط دورغه
    مخوانن مردم را سخت کن

  • ناشناس

    پیشنهاد می شود سایت ثبت نام کره و تخم مرغ از جناب گاو و مرغ هم راه اندازی شود !

  • ناشناس

    سلام
    برای هر دو تا خودرو ام ثبت نام کردم ماشین پست آورد درب خونه تحویل داد .
    دردسر و مشکل خاصی هم پیش نیومد انشاالله بقیه هم به همین راحتی که من ثبت نام کردم ثبت نام کنند .

    • ناشناس

      توی چه سایتی ثبت نام کردید ؟؟

    • ناشناس

      داخل چه سایتی ثبت نام کردید ؟

  • مصطفی ،خ

    با سلام.اینترنتی در سایت شرکت کویرتایر ثبت نام کردم ،(هرچند کمی با تاخیر) از طریق پست دریافت شد و قیمتش نسبت به بازار هم بسیار عالی بود. به تاریخ های اعلام شده شرکت توجه و در همان ساعت های اعلام شده مرتبا سرکشی کنید.جادارد از این طریق از شرکت کویرتایر هم تشکر کنم.

  • شهرام

    خدا لعنت کند سازنده لاستیک گلدستون را که لاستیک آشغال به ما فروخت و بالانس نمی شود بعد یکسال باید دنبال لاستیک باشم