کد مطلب: ۵۸۱۴۹۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فروش سهام عدالت از طریق بانک انصار+ روش ثبت درخواست

فروش سهام عدالت از طریق بانک انصار+ روش ثبت درخواست

بانک انصار یکی از پنج بانکی بود که در بانک سپه ادغام شد، اما مشتریان این بانک ادغام شده که از دارندگان سهام عدالت هستند می‌توانند درخواست فروش سهامشان را از طریق کارگزاری این بانک ثبت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک انصار یکی از پنج بانکی بود که در بانک سپه ادغام شد، اما مشتریان این بانک ادغام شده که از دارندگان سهام عدالت هستند می‌توانند درخواست فروش سهامشان را از طریق کارگزاری این بانک ثبت کنند.

اما از بین دارندگان سهام عدالت فقط سهامدارانی می‌توانند از طریق کارگزاری‌های بانکی و غیربانکی درخواست فروش خود را ثبت کنند که سهام خود را به روش مستقیم آزادسازی کرده باشند.

قدم اول

بنابراین دارندگان سهام عدالتی که سهام عدالت با روش مستقیم آزادسازی کرده‌اند و از مشتریان بانک انصار هستند می‌توانند درخواست فروش سهامشان را از طریق
آدرس سامانه الکترونیک کارگزاری بانک انصار به آدرس https://online.ansarbankbroker.ir/Account/Login ثبت کنند.

طبق تصویری زیر، افراد پس از ورود از طریق لینک بالا یا با سرچ کردن واژه «کارگزاری بانک انصار» وارد صفحه مشابه تصویر پایین می‌شوند. طبق این تصویر سهامداران باید روی گزینه « سامانه سهام عدالت » که در تصویر داخل کادر قرمز قرار گرفته کلیک کنند.

انصار 1

قدم دوم

در قدم بعدی سهامداران وارد صفحه‌ای مشابه تصویر زیر می‌شوند که دو گزینه دارند: «ثبت‌نام در اولین ورود» و «ورود به سامانه».

2

گزینه «ثبت‌نام در اولین ورود» مخصوص کسانی است که تاکنون برای فروش سهام عدالت از طریق بانک انصار اقدام نکرده‌اند. این افراد می‌توانند روی لینک «https://ansarbankse.etadbir.com/login.html#/ReqSms» کلیک کنید.

اما کسانی که یک بار قبلا وارد سامانه فروش سهام عدالت از طریق بانک انصار شده‌اند باید روی گزینه «ورود به سامانه» کلیک کنید، این افراد نیز با کلیک روی لینک « https://ansarbankse.etadbir.com/login.html » می‌توانند وارد این بخش شوند. در این بخش سهامداران باید نام کاربری که همان کد ملی است و رمز عبور قبلی که انتخاب کرده‌اند را وارد کنند.

درخواست فروش سهامداران از طریق کارگزاری به سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ارسال می‌شود، پس تایید سازمان بورس سهام فروخته می‌شود. دو روز پس از انجام فروش سهام پول به حساب سهامدار واریز می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام ایناهمش مسخره بازیه من این یک ساله 60درصد فروختم 300هزار بهم دادن ??

  • ناشناس

    مردم هوار 60درصد سهام فروختم بانک انصار 300هزار بهم داده

  • سید سجاد

    وجدانن من فروختم چرا برام پول واریز نمیکنن هاا مسولین کجاین

  • ناشناس

    فقط بانک ملی پول میده بقیش وله

    • ناشناس

      مگه الان بانک ملی سهام میفروشه؟جدیدن خبر داریدشما؟پس چرا ازطریق ایوا که مال بانک ملی هست گزینه فروش نداره ونمیشه ثبت فروش کرد؟

    • ناشناس

      نه بابا جان همش دروغه الان فروش سهام جلوش گرفته شده من ازکارشناساشون پرسیدم فقط اونایی که آزاد نکردن سهام به فروش میره سهامشون

  • ناشناس

    من میخوام سهام عدالتمو بفروشم بانک انصاری روش مستقیم سهام عدالت یک ملیونیه چقدر می‌خرند ویا آیا همه پولو یکجا واریز میکنند؟؟ با تشکر

  • ناشناس

    من سال ۹۹ ۳۰درصدسهامم رو از طریق بانک انصار فروختم اون زمان ۶تومن ولی ۷۰۰هزار واریز کردن وتاالان هیچ خبری ازش نیست‌فقط

  • ناشناس

    با سلام..من سهامم را گذاشتم برای فروش الان حدود دوسال هستش ولی هیچ پولی به حساب من واریز نشد

  • ناشناس

    سلام با این اینکه از سال 88 سهام عدالت دارم برگه یک میلیونی وبرای فروش بصورت مستقیم را انتخاب کردم واز سال 98 و 99 برای فروش ثبت نام واقدام نمودم متاسفانه جز اندکی سود هیچ مبلغی برای بنده واریز نشده است چرا وتکلیف چیست ؟؟؟؟؟؟؟

  • نونا

    چرا کد تغییر کلمه عبور کارگزاری انصار نمیاد کسی میتونه راهنمایی کنه

  • نونا

    چرا کد تغییر کلمه عبور کارگزاری انصار نمیاد میتونید راهنمایی کنید