کد مطلب: ۴۶۱۴۵۸

گفتگو تجارت‌نیوز با مدیرعامل کارگزاری بانک آینده:

بانک آینده چقدر از سهام عدالت را فروخته است؟

بانک آینده چقدر از سهام عدالت را فروخته است؟

مدیر عامل کارگزاری بانک آینده گفت: بخشی از علت تاخیر در واریزی‌ها به خاطر گردش کار بود، ما فقط یک فروش و واریزی داشتیم که پنج روز قبل ۷۹ میلیون تومان به حساب سهامداران واریز کردیم.

مدیر عامل کارگزاری بانک آینده در ابتدای هفته گذشته در خصوص فرایند فروش سهام عدالت در این کارگزاری به تجارت‌نیوز گفت که، هنوز سهام عدالت را فروخته نشده و ما تمام درخواست‌های فروش سهام عدالت که به بانک آینده داده شده جمع‌آوری و برای شرکت سپرده‌گذاری ارسال شده است.

وی همچنین وعده داد که ظرف چند روز آینده سهام عدالت مشتریان را فروخته می‌شود و اگر شماره شبا این افراد مشکل نداشته باشد پول آن را تا پایان هفته به حسابشان واریز می‌کنیم.

بنابراین این وجوه باید در هفته گذشته به حساب سهامدارانی که از طریق بانک آینده اقدام کرده‌اند واریز می‌شد، اما برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز از عدم دریافت پول سهام خود خبر داده‌اند.

احمد اشتیاقی، مدیر عامل کارگزاری بانک آینده در این خصوص توضیح داد: بخشی از علت تاخیر در واریزی‌ها به خاطر علت کار بود، بخشی از این سهام فروخته شده و پول آن واریز شده است. ما فقط یک واریزی داشتیم که پنج روز قبل ۷۹ میلیون تومان به حساب سهامداران واریز کردیم.

وی افزود: مجموع درخواست‌هایی که بانک آینده شده ۱۴۰۰ عدد است که درخواست حدود ۸۰۰ درخواست فروخته شده و ۶۰۰ درخواست باقی مانده است. فروش جدیدی نداریم. لیست را برای فروش به شرکت سپرده‌گذاری ارسال کرده‌ایم و منتظر دریافت اطلاعات فروش در قالب کد تجمیعی هستیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد بانک آینده

    20 خرداد ثبت فروش زدم امروز ساعت 17 یک میلیون برام واریز کردن ارزش سهامم 13 میلیون بوده
    اگه برای کسی بانک آینده واریز کرده لطفا بگه چقد
    دوباره واریزی داره؟؟؟

  • بانک آینده

    بچه ها گفتم خبر بدم
    بانک آینده 1 میلیونو پانصد واریز کرد امروز

  • ناشناس

    سلام من سهام عدالت را خیلی وقته فروختم برای من ریلی واریز نشده مگه همه رو باهم واریز نمی کنن از خود بانک هم اقدام کردم و همه مدارک درست بوده نمی دانم چرا برا ی بقیه واریز کردن ولی برای من واریز نکردن از بانک هم پرسیدم میگه مشکلی در مدارک نداری چرا برای من واریز نمی کنن

  • سیده سادات

    تا امروزبانک آینده، یک ریال هم واریز نکرده کسی نیست به داد مردم برسه هیچکسم جوابگو نیست .

  • سیاوش

    سلام بانک آینده امروز برای من 5 میلیون تومان واریز کرد. عجله نکنید دوستان واریز میکنن مال شمارو هم

    • ساناز

      بعدچندروز واریزکردبرای شما چکتون چقدی بود

  • ناشناس

    خبررررررر خبررررر خداروشکر بالاخره بانک آینده ۲۰ هزارتومن برام واریز کرد.حداقل میتونم برم باسودسهامم پیش دوستام پوز بدم????تشکیلات و آینده

  • ناشناس

    سلام تجارت نیوز چرا از بانک آینده واریز نمی کنه من الان ۷۰ روز فروختم اما برای من هیچ واریز ی نداشته چرا از بانک آینده خبری نیست من الان چند وقت مریض هستم با سه تا بچه من از کجا خرج این بچه هارو بیارم من به این امید فروختم که دردی از مشکلات ام حل بشه پس چرا بانک آینده واریز نمی کنه تو رو خدا یک خبر از بانک آینده تهیه کنین من هر روز شرمنده زنم میشم می ره این ور اون ور کلفتی می کنه تو رو به اون که می پرستید یک خبر از بانک آینده بگیرید منکه به هر کجا زنگ می زنم درست جواب نمی دن آخه اگه این پول بیاد دستم دوا درمان می کنم تا بچه هام و از این وضع نجات بدم تور خدا خبر بگیرین من از بانک هم پرسیدم گفتم اگه شماره شبا یا شماره تماس مشکل داره بگین ولی گفتن مشکلی نیست برای هیچ کس واریزی نداشته من در شهر سمنان هستم و خیلی به این پول احتیاج دارم من هر روز وضع بچه هام و می بینم دلم می خواد خودمو بکشم این روز هارو نبینم تو به هر کس که دوست دارین این خبر تهیه کنین چرا واریز نمی کنن

    • Unknown

      از چه طریقی فروختین جناب؟

  • محمد وهابی

    دو ماه یک ریال پول نریخته
    الان اومدم ۳۰ درصد دوم تو سامانه سعدی بفروشم
    چون آینده ۳۰ درصد اول نفروخته
    نمیتونم بفروشم میزنه رد شده سپرده گذاری
    کسی میدونه باید چیکار کنم
    چرا آینده پول نمیریزه

  • مهدی

    باسلام
    من یک ماه پیش سهام عدالت خودم و بچه ها را در بانکهای آینده و پاسارگارد همزمان فروختم و پول به حساب پاسارگارد اومده ولی به حساب بانک آینده هنوز نیامده . اینکه میگن علت پرداخت نکردن پروسه کاری است فکر نکنم درست باشد.

  • ناشناس

    باسلام خانوم بنده،سهام،سري،اول،حدود،5ميليون،براش واريز کردند ولي هنوز مرحله دوم،سهام،عدالت،خبري نيست انشالا بانک آينده،کيه،واريز ميکنه.بخدا،نياز داريم ممنونم ميشم نسيم اکبرشاه خسروي