کد مطلب: ۵۹۴۲۹۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فروش جدید شاسی‌بلند نیم‌میلیاردی / خودرویی که از پراید جا ماند!

فروش جدید شاسی‌بلند نیم‌میلیاردی / خودرویی که از پراید جا ماند!

در حالی که از ابتدای امسال تاکنون قیمت ارزان‌ترین خودرو بازار یعنی پراید بیش از ۲۳ درصد رشد داشته اما خودرو شاسی‌بلند جک S3 تنها چهار درصد رشد قیمت داشته و همچنان هم کارخانه آن در حال فروش اقساطی آن است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معمولا در بازار خودرو تقاضا برای خرید خودروهای چینی به مانند دیگر خودروها نیست و شاید به همین دلیل است که رشد قیمت برخی از این خودروها حتی به اندازه افزایش قیمت خودرو پراید نبوده است.

در حالی که از ابتدای امسال تاکنون قیمت ارزان‌ترین خودرو بازار یعنی پراید بیش از ۲۳ درصد رشد داشته اما خودرو شاسی‌بلند جک S3 تنها چهار درصد رشد قیمت داشته و همچنان هم کارخانه آن در حال فروش اقساطی آن است.

شرکت کرمان موتور از امروز ۱۵ آبان فروش اقساطی جک s۳ را به مدت ۱۰ روز آغاز می‌کند که قیمت جک s3 مدل ۱۴۰۰ در این طرح ۵۲۸ میلیون تومان اعلام شده است. قیمت همین خودرو در فروش اقساطی همین کارخانه در فروردین ماه امسال ۵۰۹ میلیون تومان بود. در واقع طی هشت ماه اخیر قیمت این خودرو درب کارخانه معادل ۱۹ میلیون تومان یعنی چهار درصد رشد داشته است. این قیمت تفاوت چندانی با قیمت بازار ندارد.

اما در همین دوره قیمت خودرو پراید ۱۱۱ از ۱۳۰ میلیون تومان به ۱۶۰ میلیون تومان رسیده است. یعنی رشدی ۳۰ میلیونی معادل ۲۳ درصد در همین دوره هشت ماهه.

با وجود این هرچند به نظر می‌رسد از خودروهای چینی چندان در بازار استقبال نمی‌شود اما کرمان موتور شرایط اقساط را بار دیگر تکرار کرده تا شاید بتواند فروش بیشتری داشته باشد/

در ابتدا متقاضیان مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز کنند.

باقی مبلغ طی مدت یک یا دو سال به صورت اقساط چهار و هشت مرحله ای (هر سه ماه یک چک) پرداخت خواهد شد. مبلغ چک سه ماهه در روش خرید اقساطی یک ساله برابر ۵۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. این رقم برای اقساط دوساله به ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

البته مبلغ قسط آخر در هر دو روش اندکی کمتر از مبالغ مذکور خواهد بود. سند خودرو نیز تا پایان این مدت در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

موتور

طبق اعلام کرمان موتور، موعد تحویل جک اس ۳ در این طرح برابر ۶۰ روز کاری بوده و میزان یک درصد ماهیانه به عنوان جریمه تاخیر در تحویل خودرو در نظر گرفته شده است. تنها رنگ‌های موجود برای جک اس۳ نیز سفید یا مشکی خواهد بود.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    S3 حرف نداره
    فقط چون میزان تولید و فروشش زیاده قیمتش تورمی نشده !!
    از یه طرف هم قدرت خرید مردم پایین هست برای همین از خودروهای ارزون و زیر دویست تومن بیشتر استقبال میکنن ،،

  • ناشناس

    ببین چقدر حاشیه سود داشته که حالا حالاها نیاز نیست قیمتش اضافه بشه. آخههه پراید ۱۳۰ تومنیو با شاسی بلند ۵۰۰ تومنی مقایسه میکنین . خیلی مسخرست

  • ناشناس

    شما با مردمی یا برعلیه مردمی خیلی تبلیغ خودروهای بی کیفیت ایرانی رو می‌کنی که در واقع نه توان رقابت با خودروهای جهان از نظر قیمت و کیفیت رو ندارند کیفیت کم قیمت زیاد!!!!!!!!

  • ناشناس

    سیصد چهارصد تومن رو s۳ بزار تو دوبی سانتافه ۲۰۲۱ بخر?

  • نازنین

    چطوری تو ایران به s3 میگن شاسی بلند ،یا خداااااااا

    • قلی

      به تراکتور بگیم شاسی بلند راضی میشید؟

  • ناشناس

    این فرغون بیست میلیون بیشتر نمی ارزد

  • محمدرضا

    فارغ از زمان تحویل و این داستانا -خودروی چینی خیلی با کیفیت تر امن تر و طراحی به روز تری از خودروهای ایرانی داره دیگه اوج خلاقیت ایرانخودرو تو ۲۰۷ بوده که سقف پانوراما زده اونم چون فلز گرونتر در میاد منم قبل دیدم نسبت به خودروی چینی بد بود ولی از وقتی اریزو گفتم نمیتونم پشت دنا پلاس قدیمم بشینم

  • محمدرضا

    دوست عزیزی که گفته همونو بذار برو ی سانتافه بخر تو دبی اول ببین میتونیم بریم دبی بعد پیشنهاد اکازیون بده اینجا ایرانه پس واقع بینانه به شرایط ماشینها تو ایران نگاه کن

  • شهریار

    با این قیمت یه تیگو ۵ ۹۷ و یا ۹۸ میشه خرید دو برابر امکانات بازار بهتر ،جادار تر ،طراحی بهتر و همچنین موتور غیر قابل قیاس

  • ناشناس

    پولش و دارم بخرم ولی پراید و ترجیح میدم