کد مطلب: ۶۶۰۱۳۴

طرح فروش نان یارانه‌ای در قزوین کلید خورد

طرح فروش نان یارانه‌ای در قزوین کلید خورد

فروش نان با کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌های قزوین به عنوان دومین استان به شکل آزمایشی(پایلوت) کلید خورد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از شروع فروش نان یارانه‌ای در قزوین خبر داد. جزئیات خرید نان در این طرح به چه شکل خواهد بود؟

مجید رحمانی امروز در گفتگو با ایرنا گفت: پس از اجرای این طرح در زنجان، قزوین دومین استان کشور به شمار می رود که این طرح در آن عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح، نرخ نان هیچ تغییری پیدا نکرده و با همان قیمت‌های قبلی عرضه می شود،‌ افزود: در قالب این طرح، شهروندان باید برای خرید نان از کارت‌های‌بانکی خود استفاده کنند و امکان پرداخت وجه نقد وجود ندارد.

این مسئول گفت: در قالب این طرح که در راستای اصلاحات مربوط به یارانه ها انجام شده است، نانوایان آرد را با نرخ آزاد تهیه و خریداری می‌کنند و مابه‌التفاوت هزینه آن به ازای خریدی که مردم از آنها داشته‌اند، از سوی دولت به حساب نانوایی‌ها واریز می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با اجرای این طرح از قاچاق و فروش خارج از شبکه آرد جلوگیری می‌شود.

رحمانی با بیان اینکه زیرساخت‌های اجرای فروش هوشمند نان در قزوین فراهم شده است، افزود: در هفته اول اجرای این طرح نواقص و مشکلات احتمالی ارزیابی خواهد شد تا برای رفع آنها اقدام شود.

یک هزار و ۷۳۰ واحد نانوایی در استان قزوین فعالیت می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من ساکن زنجانم.تقریبا دو هفته ای هست این طرح اجرا شده.خیلی عالیه چون جلوی گرانفروشی و قاچاق آرد گرفته شده

  • ناشناس

    ما عادت داریم کسی که حالت تهوع دارد ، برای جلوگیری از خارج شدن محتویات معده اش ، دهانش را چسب بزنیم .‌ حالا که چسب زدیم‌می بینیم غذا نمی تواند بخورد . چون دهانش بسته است . پس اینبار بجای غذا به او سرم می زنیم . هیجوقت معضلی را بصورت ریشه ای حل نمی کنیم .
    وجود یارانه و کمبود قدرت خرید عده ای از مردم به دلیل بیمار بودن اقتصاد است . باید اقتصاد درست شود .‌درآمد سرانه کشور بالا برود .‌در آنصورت تمام این مشکلات خودبخود حل خواهد شد .‌ در کشور هایی مانند سوئد و دانمارک و نروژ و ژاپن و کره جنوبی و آلمان و ده ها کشور دیگر یارانه و بگیر و ببند وقاچاق آرد و سوخت و … وجود ندارد .
    مردم هم عموما برای خرید چیزی مانند نان مشکل ندارند .آرد هم قاچاق نمی شود . بنابراین نیازی به نظارت برای جلوگیری از قاچاق هم وجود ندارد .

  • ناشناس

    اقای رییسی دمتگرم.دست دلال و قاچاق هر چه زودتر قطع کن.خدا کمکت کنه.امین

  • ناشناس

    امروز این طرح در قزوین کلید خورد و من قشنگ متوجه شدم نون از اون اندازه و وزن قبل خیلی کوچکتر و کمتر هست .نانوا یه جور دیگه جبران میکنه

  • ناشناس

    درود اینجا درشهر نطنز یک نانوایی هست از وقتی که قرارشد نان یارانه ایی بشه به بهانه تعمیرات مغازه رو تعطیل کرده دیروز داشت اردهاشو بار نیسان میکرد کسی هم برخوردی نمیکنه شماره تلفنی نیست برای شکایت ورسیدگی

  • ناشناس

    ساکن نطنز هستم شماره تلفنی وجودداره که تخلفات نانواییها روگزارش دهیم

  • 🦋🦋 ثنا 🦋🦋

    آقای رییسی واقا کارتون عالی هست😘😘🎈❤️

  • 🦋🦋 ثنا 🦋🦋

    عالی ❤️🎈💜🧡

  • داداش***

    واقعاً اگر این طرح (نون کیلویی) الزام بشه وهمه نانواییها از آن پیروی کنند خوبه.چون نون سنگک میخریم مثل نون لواش نازک شده،واگر کیلویی بشه اینقدر نازک نمی پزن.درود بر شرف و بانی این طرح، لطفاً پیگیری کنید،نون خالی را برای مردم دیگر بزارید.

  • ناشناس

    تکلیف کارتن‌خواب ها چه میشه اونا باید چطوری خرید کنن