کد مطلب: ۶۶۶۸۸۶

ماه‌/مریخ/مشتری: فضانوردی با افتتاح حساب امن پی‌پال

ماه‌/مریخ/مشتری: فضانوردی با افتتاح حساب امن پی‌پال

شبیه به تمام صاحبان کسب‌‎وکارهای کوچک، شرکت‌های بزرگ و صادرکننده‌، فریلنسرها و افرادی که قصد اتصال به بازار بین‌المللی را دارند، از دردسرهای نقد کردن درآمد ارزی باخبریم.

«قبل از اینکه شنا رو شروع کنی، از عمقش بپرس» شاید شما هم قبلاً این ضرب‌المثل را جایی شنیده‌ باشید. همگی زخم‌های مشترکی داریم و به یک اندازه از آن‌ها درد می‌کشیم. ما هم مثل شما که با درآمد دلاری قصد تجربه‌ی مسیر تازه‌ای را دارید، قبل از شیرجه سؤال‌های زیادی از خودمان پرسیدیم. شبیه به تمام صاحبان کسب‌‎وکارهای کوچک، شرکت‌های بزرگ و صادرکننده‌، فریلنسرها و افرادی که قصد اتصال به بازار بین‌المللی را دارند، از دردسرهای نقد کردن درآمد ارزی باخبریم. سد سخت و بزرگی به نام تحریم مقابل تمام این فعالیت‌ها قرار گرفته است. مثل همیشه، بعد از ۱۵ سال تجربه‌ در پرداخت‌های ارزی و هزاران آزمون و خطای مختلف، به راه‌حل مطمئنی رسیده‌ایم که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

هیچ رازی وجود ندارد

با داغ‌تر شدن بازار فریلنسری، ورود به دنیای دیجیتال و آنلاین برای ادامه‌ی حیات بسیاری مشاغل الزامی شده است. همکاری با شرکت‌های خارجی، پروژه‌های بین‌المللی و ارتباط با افراد گوناگون حوزه‌ی فعالیت در کشورهای مختلف، به گسترش بازار کسب‌وکارتان منجر می‌شود. تحریم‌های بانکی، لیمیت‌ شدن‌ حساب پی‌پال، متصل نبودن حساب‌های بانکی داخلی به سیستم انتقال بین‌المللی پول، باعث شده تا بسیاری از افراد عطای درآمد دلاری را به لقایش ببخشند. نتیجه؟ درآمد کمتر، کوچک شدن کسب‌وکار و در نهایت قرار گرفتن در مرز ورشکستگی. پس راه‌حلی که از آن صحبت کردیم به چه دردمان می‌خورد؟ هیچ رازی وجود ندارد. همگی از راه‌حل باخبریم؛ داشتن حساب پی‌پال. مهم تجربه‌ای است که مانع بروز اختلال و مشکلات شود. افتتاح حساب پی‌پال نیک پرداخت ، امکانات ویژه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که بدون نگرانی از لیمیت شدن، درآمد ارزی‌شان را نقد و از سایت‌های خارجی خرید کنند، به هرجای دنیا پول بفرستند و درگاه اختصاصی داشته باشند.

افتتاح حساب پی‌پال رایگان؛ افسانه یا واقعیت؟

شما بدون هزینه حساب پی‌پال خواهید داشت به شرط آنکه ساکن ایران یا کشورهای تحریم‌شده توسط پی‌پال نباشید. با ورود به سایت پی‌پال (PayPal.com) روی گزینه‌ی Sign Up for free یا Sign Up کلیک کنید. بعد با انتخاب حساب کاربری مدنظرتان (Personal یا Business) به مرحله‌ی بعد یعنی نوشتن نام، آدرس ایمیل و رمز عبور وارد می‌شوید. حالا نوبت مهم‌ترین مرحله‌ می‌رسد. چون باید نام کشور محل سکونت‌تان را انتخاب کنید. در فرم بعدی ملیت، آدرس، شماره تلفن و دیگر اطلاعات موردنیاز را بنویسید و برای تکمیل ثبت‌نام به لینک‌ فعال‌سازی ارسال‌شده به ایمیل‌تان بروید تا مرحله‌ای از قلم نیفتد.
با این تفاسیر، اگر شرکت یا مشاوری با شما از رایگان بودن افتتاح حساب پی‌پال صحبت کرد، بدون معطلی آن محل را ترک کنید. اگر هم مکالمه‌ی تلفنی داشتید، هزینه‌ی قبض‌تان را بیشتر از این بالا نبرید. قطع کنید. البته قضیه آنقدرها هم پیچیده نیست. کاربران ایرانی برای داشتن اکانت پی‌پال امکان استفاده از راه‌حل‌های ساده‌ای را در اختیار دارند.

تمام و کمال؛ حساب وریفای‌شده پی‌پال

برای اینکه بتوانید از تمام امکانات و خدمات پی‌پال استفاده کنید، چاره‌ای جز وریفای‌کردن حساب‌تان ندارید. چه مزایایی؟ اولین و مهم‌ترین امنیت بالاست. سیستم ضدکلاهبردای پیشرفته‌ی پی‌پال مانع از هک حساب شما و لو رفتن اطلاعات‌تان می‌شود. به همین دلیل بدون نگرانی انتقال پول انجام می‌دهید و هیچ هکری از دیوار حساب شما بالا نمی‌تواند بالا بیاید. حساب‌ وریفای‌شده‌ی پی‌پال از ۲۶ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و در صورت نیاز امکان تراکنش‌ با کریپتو برای شما فراهم می‌شود. سرعت بالای تراکنش، تسهیل کار با اپلیکشین و ظاهر کارپسند را هم کنار باقی مزایا بگذارید تا مطمئن شوید بهترین نوع حساب پی‌پال، وریفای‌شده است.

0909

جای شما خالی‌ست

بیشتر از ۴۰۰ میلیون نفر در دنیا حساب پی‌پال دارند؛ بالاتر از هر سیستم پرداخت آنلاین دیگر در دنیا. اگر بخواهیم فقط یک دلیل برای اهمیت چنین آماری بیاوریم، آن امنیت بالای پی‌پال است. سؤال اینجاست چه افرادی به افتتاح حساب پی‌پال نیاز دارند و چرا باید امنیت برای‌شان مهم‌ترین ویژگی حساب ارزی‌‎ محسوب شود؟ اگر شما هم جزو این دسته از افراد باشید، به هیچ توضیح اضافه‌ای برای داشتن یک حساب امن‌تر پی‌پال نیاز ندارید.
• صاحبان کسب‌و‌کارهای آنلاین
• فریلنسرهایی با درآمد دلاری
• خریداران محصول از سایت‌های خارجی
• ارسال‌کنندگان پول به نقاط مختلف دنیا
• کسب‌و‌کارهای آنلاین بین‌المللی نیازمند به درگاه اختصاصی حساب پی‌پال

اگر جایی در فهرست بالا دارید و بدون پی‌پال فعالیت‌تان را ادامه می‌دهید، جای‌تان در اجتماع بزرگ پی‌پال‌دارها خالی است. با نیک پرداخت، امن و بی‌دردسر حساب پی‌پال را افتتاح و بدون چک و سفته درآمد ارزی را با قیمت بالاتر نقد کنید.

000000

دست‌تان برای انتخاب باز است؛ شخصی یا بیزنسی؟

برای ساخت اکانت پی‌پال باید مشخص کنید که به چه نوع حسابی نیاز دارید؟ هرکدام از این حساب‌ها کامزدها و قابلیت‌های متفاوتی دارند. افراد بسته به نیازشان، حساب شخصی یا بیزنسی افتتاح می‌کنند. تفکیک هریک از این حساب‌ها ما را با کاربردشان بیشتر آشنا می‌کند.

حساب شخصی (Personal) پی‌پال

برای ارسال و دریافت آنلاین پول داشتن حساب شخصی پی‌پال بهترین گزینه‌ است. با داشتن این نوع حساب هیچ محدودیتی در انتقال پول به سراسر دنیا نخواهید داشت. همچنین خرید محصول و ایجاد حساب کاربری پرمیوم در سایت‌های مختلف با حساب Personal پی‌پال کارتان راه می‌افتد. از آنجایی که تعداد زیادی از فروشگاه‌های آنلاین دنیا از حساب پی‌پال پشتیبانی می‌کنند، می‌توانید خرید بدون دردسری داشته باشید.

حساب بیزینسی (Business) پی‌پال

برای فریلنسرهای بین‌المللی و کسب‌وکارهایی که قصد دارند محصول‌شان را به کشورهای دیگر عرضه کنند، داشتن حساب بیزنسی پی‌پال یک نیاز اساسی است. چرا؟ چون با افتتاح حساب پی‌پال بیزنسی می‌توانید با همکاری شرکت‌ها و افراد کشورهای دیگر درآمد دلاری داشته باشید. این نوع از حساب پی‌پال با نام تجاری شرکت‌ شما ساخته می‌شود و با داشتن درگاهی اختصاصی امکان فروش آنلاین محصول برای شما فراهم می‌شود.

کمربندهای‌تان را ببندید

بسته به نوع استفاده از حساب پی‌پال، می‌توانید یکی از بسته‌های ماه، مریخ یا مشتری نیک پرداخت را خریداری کنید. ما امنیت بالاتر را برای شما می‌خواهیم به‌ همین دلیل تمامی اکانت‌ها از نوع بیزینس و وریفای‌شده هستند. مشاوره رایگان، پشتیبانی دائمی و پاسخگویی تلفنی ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته همراهی ویژه‌ی نیک پرداخت با مشتریان است. با افتتاح حساب پی‌پال نیک پرداخت از این مزایا برخوردار می‌شوید:
• اکانت‌هایی با بالاترین امنیت و وریفای‌شده
• پایین بودن احتمال لیمیت‌شدن
• نقد کردن درآمد ارزی بدون چک و سفته
• تبدیل درآمد ارزی به ریال با بالاترین قیمت
• درگاه پرداخت ارزی پی‌پال
• VPS اختصاصی
• پشتیبانی و پاسخگویی تلفنی ۲۴/۷

حالا اگر آب دست‌تان است، روی میز بگذارید و با ورود به این لینک از قیمت و جزئیات بیشتر هرکدام از بسته‌ها باخبر شوید. نگران محدود شدن اکانت پی‌پال‌تان نباشید، تیم باتجربه‌ی کارشناسان نیک پرداخت همراهی‌تان می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.