کد مطلب: ۱۸۷۵۸۹

فعالیت ۸۵ هزار واحد تولیدی

فعالیت ۸۵ هزار واحد تولیدی

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: ۸۵ هزار واحد تولیدی در کشور مشغول به کار هستند.

محمد شریعتمداری در دومین دوره اهدای نشان امین‌الضرب با اشاره به آیه‌ای از سوره احزاب اظهارداشت: در زندگی امین‌الضرب ها می‌توان نشان عمل صالح توام با ایمان را دید و به همین دلیل امروز با ضرب نشان از او یاد می‌کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: امین‌الضرب‌ها جامع‌نگر بودند و تنها به موضوع تجارت و صنعت نپرداختند، پایمردی این مردان در عرصه اداره کشور فراموش نشدنی است و در این راه متحمل زحمات فراوان شدند.

شریعتمداری ادامه داد: امروز نیز کسانی جا پای امین‌الضرب گذاشته‌اند و در شرایط سخت چه در زمان تحریم و چه پسابرجام در رونق و رکود از تلاش باز نایستادند و با گذر از پیج و خم‌ها به مقصد نهایی تولید رسیدند که باید مورد تقدیر و نشکر قرار بگیرند.

وی یادآور شد: خدا را شاکرم که در احیای دوباره اتاق بازرگانی تهران نقش داشتم و این اتاق پس از مدت‌ها که در محاق بود و نام تهران در حوزه اقتصاد و تجارت ذیل نام بزرگ ایران پنهان شده بود که فعالیت خود را از سر گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: امروز ۸۵ هزار واحد تولیدی در کشور مشغول کار هستند که هر چند تعدادی از آنها با مشکل مواجه‌اند اما بسیاری از واحدها با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و با وجود همه مشکلات می‌توانند با امید به قله تولید برسند.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه ایجاد سهولت در فضای کسب‌و‌کار مهمترین نیاز امروز اقتصاد ما است، گفت: باید کاری کنیم تا کارآفرینی به عنوان کاری مقدس همواره در کنار نام جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

منبع: ایران‌اکونومیست

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.