کد مطلب: ۵۴۳۷۴۱

فلایتیو و هومسا، کنار هم در سبد سرمایه‌گذاری هلدینگ ارنیکا

فلایتیو و هومسا، کنار هم در سبد سرمایه‌گذاری هلدینگ ارنیکا

سال ۱۳۹۶ هلدینگ ارنیکا در راستای توسعه‌ی پایدار وارد حوزه گردشگری شد و برند تجاری هومسا را در قالب پلتفرمی برای ارائه خدمات اقامتی به کاربران فضای آنلاین معرفی کرد. طی روزهای اخیر با سرمایه‌گذاری در شرکت فلایتیو، سبد سرمایه‌گذاری ارنیکا گسترده‌تر و امیدی دوباره به صنعت گردشگری تزریق شد.

هلدینگ ارنیکا از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در حوزه‌های مختلف آغاز کرده و با پیشروی در خلاقیت و هوشمندی توانسته کاربران و مشتریان زیادی را به سمت کسب و کارهای خود جلب نماید. آنچه که در این مسیر به موفقیت و نوآوری کمک کرده، جذب و وجود نیروی انسانی کارآمد و متخصص در زمینه‌های مرتبط است که باعث شده ارنیکا مسیر رو به رشدی را تجربه کند. شرکت‌های هومسا، توکبا، آوازه بازرگانی پارس، پویان انرژی لیدوما، بیت راه، اکسکوینو، کانکتا و کلینیک نیاوران از کسب‌وکارهای این هلدینگ بزرگ هستند. هلدینگ ارنیکا تا کنون موفق به اخذ مجوز دانش بنیانی برای چندین شرکت خود شده که همین موضوع بیانگر اهمیت و تمرکز بر دانش متخصصین در حوزه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک است.

سال ۱۳۹۶ هلدینگ ارنیکا در راستای توسعه‌ی پایدار وارد حوزه گردشگری شد و برند تجاری هومسا را در قالب پلتفرمی برای ارائه خدمات اقامتی به کاربران فضای آنلاین معرفی کرد. طی روزهای اخیر با سرمایه‌گذاری در شرکت فلایتیو، سبد سرمایه‌گذاری ارنیکا گسترده‌تر و امیدی دوباره به صنعت گردشگری تزریق شد. در ادامه از فعالیت‌های این دو کسب و کار و رویداد اخیر بیشتر خواهیم گفت.

هومسا؛ سامانه اجاره آنلاین و روزانه اقامتگاه در سراسر ایران

سامانه اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه‌های بوم‌گردی راهکار نوین سفر آسا (سهامی خاص) با نام تجاری هومسا ، تا کنون توانسته بیش از ۵۰۰۰ واحد اقامتی و هزاران رزرو آنلاین موفق در سراسر ایران داشته باشد. این پلتفرم در راستای توسعه پایدار گردشگری توانسته یک زنجیره تأمین سبز فراهم آورد تا میهمانان و میزبانان با خیالی آسوده و به شکل مؤثری در یک بستر امن، به همدیگر ملحق شوند. به موازات این اندیشه، لوگو هومسا به گونه‌ای طراحی شده تا بیانگر خط فکری کسب و کار باشد؛ خانه‌ای سبز به همراه میهمان و میزبانی که با دریافت خدمات رزرو اقامتگاه، دست دوستی به هم می‌دهند. هومسا نمودار صعودی خود را با رشد چند صد در صدی طی می‌کند و هر روز سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص می‌دهد.

فلایتیو؛ بزرگ‌ترین سامانه خرید بلیط مسافرت

با نگاهی به سیر زمانی ۵ ساله‌ی تأسیس تا شکوفایی فلایتیو بدون شک می‌توان وجود برنامه‌ریزی توسعه یک کسب و کار آنلاین در حوزه سفر و گردشگری را به خوبی مشاهده کرد. با هم نگاهی به گزارشات و چرخه حیات فلایتیو خواهیم داشت:

سال ۱۳۹۵: تأسیس فلایتیو و افزوده شدن قطار داخلی به سبد محصولات و رونمایی از اپلیکیشن اندروید

سال ۱۳۹۶: گذر از ۱ میلیون بازدید وب سایت در ماه، صعود به رده بندی ۱۰ فروشنده برتر پروازهای خارجی در ایران، افزوده شدن هتل خارجی به سبد محصولات فلایتیو، کسب جایگاه سوم فروش پروازهای خارجی در ایران و رونمایی از اپلیکیشن ios فلایتیو

سال ۱۳۹۷: کسب جایگاه دوم فروش پروازهای چارتری و سیستمی داخلی، گذر از ۵۰ هزار پشتیبانی تلفنی موفق، افزایش تعداد نیروی انسانی بیش از ۱۰۰ نفر، کسب رتبه نخست فروش پروازهای خارجی و کسب ۵ برتر فروش قطارهای داخلی

سال ۱۳۹۸: افزوده شدن قطار خارجی به سبد محصولات فلایتیو، گذر از فروش ۵۰۰۰ بلیط در روز، ثبت بالاترین رکورد فروش فلایتیو، افزایش تعداد هتل‌های خارجی به ۱ میلیون، افزوده شدن اتوبوس به سبد محصولات، گذر از مرز ۳ میلیون مسافر و راه اندازی باشگاه مشتریان

این شرکت در سال ۹۹ علی‌رغم دوران رکود سفر در اپیدمی کرونا توانست به حیات سازمانی خود ادامه دهد و نهایتا پس از ماه‌ها مذاکره، با واگذاری ۷۰ درصد از سهام خود ( به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان) به هلدینگ ارنیکا ملحق شد.

هومسا و فلایتیو؛ دو کسب و کار هلدینگ ارنیکا در حوزه گردشگری

۲۶ اردیبهشت نشستی آنلاین با حضور مدیران ارشد هر کسب و کار در فضای کلاب هاوس تشکیل شد که درآن به شرح قرارداد و همکاری بین دو برند شناخته شده‌ی هومسا و فلایتیو پرداختند. مدیر عامل فلایتیو در خصوص ارائه محصول جدید با این سرمایه گذاری و همکاری مشترک با هومسا گفت: محصول این شرکت از استراتژی کلان این مجموعه می‌آید که بر اساس آن ما در صدد گرفتن سهم بیشتری از بازار گردشگری ایران هستیم و به تبع تنوع بیشتری در محصول خود خواهیم داشت که این موارد منجر به حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید خواهد شد. تیم فلایتیو در ادامه به ساز وکارهای پیش روی کسب و کارهای گردشگری و حمایت بیشتر از واحدهای دیگر پرداختند.

امید برای صنعت گردشگری

بدون شک تزریق سرمایه هلدینگ ارنیکا در فلایتیو به عنوان یکی از کسب و کارهای پیشتاز حوزه خدمات آنلاین سفر و همکاری هومسا؛ سامانه آنلاین و روزانه اقامتگاه در سراسر ایران می‌تواند منجر به ارائه خدمات با کیفیت و ارزش افزوده، رقابتی سازنده ایجاد نماید و با از سر گذراندن دوران کرونا جانی دوباره به صنعت گردشگری ایران ببخشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.