کد مطلب: ۷۴۸۰۷۲

هزار کتاب در یک دست:

فیدیبوک؛ اولین دستگاه‌ کتاب‌خوان با پوشش کامل زبان فارسی به بازار آمد

فیدیبوک؛ اولین دستگاه‌ کتاب‌خوان با پوشش کامل زبان فارسی به بازار آمد

فرقی ندارد اهل کتاب کاغذی باشین یا کتاب الکترونیک. فیدیبوک به شما حس کتاب کاغذی می‌دهد.

فرقی ندارد اهل کتاب کاغذی باشین یا کتاب الکترونیک. فیدیبوک به شما حس کتاب کاغذی می‌دهد.

نه چشم‌هایتان خسته می‌شود نه سنگینی کتاب کلافه‌تان می‌کنید. فاصله یک کلیک است. هر جا و هروقت که أراده کنید می‌توانید هر کتابی که دوست دارید با قیمت کمتر، بخوانید.

فیدیبوک اولین بار در سال ۱۳۹۷ به بازار عرضه شد. پیش از این کتابخوان‌های الکترونیک دیگری همچون دستگاه کیندل -کتابخوان آمازون- به بازار عرضه شده و مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته بودند. اما عمده‌ترین مشکل دستگاه‌های کتابخوان خارجی عدم پوشش کامل زبان فارسی و در دسترس نبودن محتوای فارسی بود.

فیدیبوک جدید؛ تلفیق مدرنیسم و حس خوب نوستالژی

در فیدیبوک جدید -کتابخوان الکترونیک فیدیبو- هیچ اثری از مشکلات سابق نیست.

این دستگاه تازه‌نفس علاوه بر ایجاد حس مشابه محدودیت‌های کتاب کاغذی مثل الزام به وجود نور بیرونی، حجم زیاد و سنگینی وزن و مشکلات حمل و نقل را ندارد.

فیدیبوک جدید نسبت به فیدیبوک قدیمی سبک‌تر شده و از صفحه نمایش HD بهره می‌برد،. وروردی شاژر این دستگاه از نوع تایپ C است که سهولت استفاده از آن را بیش‌تر کرده است. تفاوت مهم دیگر فیدیبوک جدید افزایش حافظه آن به ۱۸GB است و رم این دستگاه نیز به 1GB ارتقا یافته است.

نکته قابل توجه دیگر در سری جدید فیدیبوک امکان استفاده از سرویس اشتراکی فیدیبو (فیدی‌پلاس) است. خریداران سری جدید با این دستگاه به کتابخانه اشتراکی فیدی‌پلاس نیز دسترسی دارند.

چند بخریم؟

با توجه به تغییرات قیمت در بازار ابزارهای الکترونیک امکان ارائه قیمت ثابت وجود ندارد اما می‌توان گفت قیمت کتابخوان‌های الکترونیک با برندهای خارجی مثل کیندل بین ۴ تا ۱۵ میلیون است این تفاوت قیمت بر اساس امکانات و نوع دستگاه‌ها و سال ساخت آن‌هاست. با توجه به این قیمت‌ها در عرضه فیدیبوک سعی شده تا قیمتی بصرفه و معقول برای خریداران در نظر گرفته شده و نهایتا کتابخوان الکترونیک ارزان‌تری به بازار عرضه شود.

از کجا بخریم؟

برای خرید کتابخوان فیدیبوک کافی است به دیجی‌کالا مراجعه کنید. در حال حاضر پلتفرم دیجی‌کالا تنها عرضه کننده دستگاه‌های فیدیبوک است. خریداران فیدیبوک هنگام سفارش این محصول و به صورت آنی یک کارت اعتباری پانصد‌هزارتومانی نیز به همراه آن دریافت خواهند کرد که می‌توانند از این کارت برای خرید انواع کتاب‌های موجود در اپلیکیشن فیدیبو استفاده کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • غلام

    قیمت بالاس. حتی شده باید به ضرر دستگاه رو بفروشن تا سود فروش کتابشون بیشتر باشه